Η Attica Group εκδίδει τον 11 ο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 20 Ιουλίου 2020 11:19
Για 11η συνεχόμενη χρονιά, η Attica Group προχώρησε στην έκδοση Απολογισμού Εταιρικής Υπευθυνότητας, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι η επιχειρηματική δραστηριότητα του Ομίλου βασίζεται στην διαφάνεια και την λογοδοσία. Ο Απολογισμός του 2019 εκδίδεται εν μέσω της εξαιρετικά δυσμενούς κατάστασης που διαμορφώθηκε από την εμφάνιση και παγκόσμια εξάπλωση της πανδημίας COVID-19. Ο 11ος Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας αναφέρεται σε όλες τις δραστηριότητες του Ομίλου στην Ανατολική Μεσόγειο κατά την περίοδο 1/1/2019-31/12/2019, ακολουθώντας για μία ακόμη φορά τις διεθνώς αναγνωρισμένες κατευθυντήριες οδηγίες GRI Standards (έκδοση 2016) του Global Reporting Initiative σε επίπεδο συμφωνίας ‘Core’, τις οποίες πρώτη η Attica Group εφάρμοσε στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας παγκοσμίως. Ο Απολογισμός εστιάζει στα θέματα που ενδιαφέρουν τους Κοινωνικούς Εταίρους στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης δέσμευσης του Ομίλου για υπεύθυνη λειτουργία, κάνοντας αναφορά σε 85 δημοσιοποιήσεις GRI, 235 ποσοτικούς δείκτες, ενώ παράλληλα περιλαμβάνει 38 μελλοντικούς στόχους. Μεταξύ άλλων, ο Όμιλος μέσα στο 2019:
- Μείωσε τη συνολική κατανάλωση ενέργειας κατά 5,7% (δηλαδή πάνω από 786.000 GJ
ενέργειας) και τις συνολικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 5,6% (δηλαδή πάνω
από 59.000 τόνους CO2).
- Διένειμε πάνω από €470 εκατ. σε οικονομική αξία:
- €94,2 εκατ. σε εργαζομένους (για μισθούς, παροχές και ασφαλιστικές εισφορές),
- €81,9 εκατ. σε φόρους (συμπεριλαμβανομένων ΦΠΑ και λιμενικών τελών),
- €29,9 εκατ. σε παρόχους κεφαλαίου (για πληρωμές τόκων και αποδόσεων),
- €21,9 εκατ. σε πράκτορες (για προμήθειες),
- €205,6 εκατ. σε προμηθευτές (για αγορές αγαθών και υπηρεσιών),
- €2,8 εκατ. σε κοινωνία (για εκπτωτικά εισιτήρια, κοινωνικά προγράμματα, χορηγίες και
δωρεές) και
- €34,5 εκατ. σε επενδύσεις.
- Υλοποίησε εσωτερικά γυμνάσια σε θέματα Υγείας και Ασφάλειας (όπως αντιμετώπιση
καταστάσεων έκτακτης ανάγκης) και στις διαδικασίες ασφάλειας επιβατών στο 100% των
εργαζομένων στα πλοία του.
- Ενημέρωσε δυνητικά πάνω από 2 εκατ. πελάτες σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας,
όπως προστασίας του περιβάλλοντος.
- Χρησιμοποιεί ψυκτικά υγρά που δεν επηρεάζουν τη στιβάδα του όζοντος (όπως R134a,
R404a, R407a) στο 100% των ψυγείων και καταψυκτών στα πλοία του.
- Μετέφερε δωρεάν από νησιά πάνω από 82 τόνους υλικών προς ανακύκλωση.
- Έχει επικοινωνήσει Κανονισμό Επαγγελματικής Συμπεριφοράς στο 100% των εργαζομένων
του.
- Υλοποίησε ή υποστήριξε κοινωνικές δράσεις στο 100% των νησιών που δραστηριοποιείται.
- Αύξησε τη συνολική αξία των κοινωνικών δράσεων κατά 24,8%.
- Διέθεσε το 77,2% των συνολικών δαπανών αγορών σε εγχώριους προμηθευτές και το
15,4% σε μικρομεσαίους προμηθευτές (μέχρι 50 εργαζομένους).
- Δέχτηκε 45 επιθεωρήσεις στα πλοία του από τοπικές αρχές, για υγιεινή και ασφάλεια
τροφίμων, χωρίς να καταγραφεί περιστατικό μη συμμόρφωσης.
- Δεν παρουσιάστηκε κανένα περιστατικό παράβασης των βασικών αρχών και κανόνων
επαγγελματικής συμπεριφοράς και κανένα περιστατικό διαφθοράς, δωροδοκίας ή
χρηματισμού των εργαζομένων του.
- Αύξησε κατά 4,4% τον αριθμό των ποσοτικών δεικτών που δημοσιοποιεί στον Απολογισμό.
Αναφερόμενος στον Απολογισμό της Attica Group, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου κ. Σπυρίδων Πασχάλης, επεσήμανε: «Στο πλαίσιο των νέων συνθηκών που διαμορφώνονται στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον λόγω της παγκόσμιας πανδημίας, η Εταιρική Υπευθυνότητα θα συνεχίσει να αποτελεί την πυξίδα των δραστηριοτήτων μας, καθώς θα συνεχίσουμε να ενσωματώνουμε την υπευθυνότητα στις καθημερινές μας πρακτικές διοίκησης, να συνεισφέρουμε στην υποστήριξη της κοινωνίας, να δημιουργούμε κατάλληλες εργασιακές συνθήκες, να διασφαλίζουμε την ασφάλεια των επιβατών μας και να περιορίζουμε την περιβαλλοντική μας επίδραση.
Ο Απολογισμός του 2019 αποτελεί το επιστέγασμα της προσπάθειάς μας να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των Κοινωνικών μας Εταίρων στο πλαίσιο μιας αμφίδρομης επικοινωνίας, όπου παρουσιάζουμε την πρόοδο που έχουμε επιτύχει σε ουσιώδεις περιοχές της λειτουργίας μας, καθώς και τις πρωτοβουλίες και ενέργειες που υλοποιούμε για να διασφαλίσουμε την υπεύθυνη λειτουργία μας».
H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως. Ο Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019 είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Ομίλου www.attica-group.com