Παραγγελία για δύο νέα κρουαζιερόπλοια έδωσε η MSC Cruises
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιανουαρίου 2020
MSC Cruises και τα ναυπηγεία Chantiers de l’Atlantique υπέγραψαν χθες συμφωνία για την κατασκευή του τρίτου και τέταρτου κατά σειρά κρουαζιερόπλοιων (MSC World Class) που θα κινούνται με LNG ενώ ανακοίνωσαν και δύο πρωτότυπα projects. Το πρώτο MOU που υπεγράφη μεταξύ των δύο μερών αφορά στην από κοινού ανάπτυξη περιβαλλοντικού χαρακτήρα τεχνολογιών προσαρμοσμένων στους στόχους του ΙΜΟ για το 2030 και 2050 ενώ το δεύτερο MOU αφορά στη συνεργασία για την ανάπτυξη μίας νέας κλάσης κρουαζιερόπλοιων που θα αξιοποιούν για την πρόωσή τους την αιολική ενέργεια αλλά και άλλες φιλικές προς το περιβάλλον πηγές ενέργειας .
Αξιοποιεί τον Πειραιά η MSC Cruises
Στο μεταξύ αύριο η MSC Cruises στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης με τίτλο “Πειραιάς, νέο λιμάνι επιβίβασης” ο κ. Angelo Capurro, Global Executive Director, MSC Cruises, θα παρουσιάσει το νέο, καινοτόμο δρομολόγιο της εταιρείας το οποίο θα αναχωρεί από το λιμάνι του Πειραιά από το καλοκαίρι του 2021. Ως γνωστόν τον Πειραιά ως κύριο λιμάνι επιβίβασης και αποβίβασης, «home port», για όλη τη σεζόν το 2021 θα χρησιμοποιήσει η MSC Cruises. Η εταιρία θα δρομολογήσει το MSC Lirica από τον Πειραιά για τα λιμάνια της Μυκόνου, Χάιφας, Λεμεσού, Ρόδου και Κουσάντασι με επιστροφή στον Πειραιά.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ελάχιστη αύξηση…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιανουαρίου 2020
Ελάχιστη αύξηση εξακολουθεί να βλέπει ο Drewry στην αγορά των εμπορευματοκιβωτίων καθώς αναθεώρησε προς τα πάνω από το 2,3% της εκτίμησης του 2019 σε 3,3% το 2020.
H probunkers υπέγραψε LOI με την Hyundai για την κατασκευή δύο εφοδιαστικών πλοίων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιανουαρίου 2020
Η probunkers συμφώνησε με την Hyundai Mipo Dockyard (HMD) για την κατασκευή δύο εφοδιαστικών πλοίων (LNG Bunker Vessels-LNGBV), 7,600 m3 το καθένα, για εφοδιασμό Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου ως καύσιμο (LNG as a Fuel), υπογράφοντας LOI με το κορυφαίο Νοτιοκορεάτικο Ναυπηγείο.
ΥΝΝΠ: Αναρμόδια η Δ.Α.Λ. να προκηρύσσει διαγωνισμούς για το SEA DIAMOND
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιανουαρίου 2020
Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διευκρινίζει ότι η Δημόσια Αρχή Λιμένων (Δ.Α.Λ.), με βάση το Νόμο 4389/2016, δεν έχει αρμοδιότητα στους Οργανισμούς Λιμένων των οποίων το μετοχικό κεφάλαιο έχει παραμείνει στον έλεγχο του Ελληνικού Δημοσίου ή τελούν υπό τη διαχείριση Δημοτικών ή Κρατικών Λιμενικών Ταμείων.
Σε «κόντρα ρότα» ICS και BIMCO με ΜΚΟ για το VLSFO
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιανουαρίου 2020
ICS και BIMCO που αποτελούν δύο από τις ισχυρότερες «φωνές» της ναυτιλίας αμφισβητούν την απαγόρευση των μειγμάτων VLSFO, υποστηρίζοντας ότι δεν είναι σαφές ότι η χρήση τους οδηγεί σε υψηλότερες εκπομπές CO2.
«Στα σκαριά» πολυεθνική ναυτική δύναμη επιτήρησης στα στενά Ορμούζ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Ιανουαρίου 2020
Οκτώ κράτη μέλη της φαίνεται να υποστηρίζουν σύμφωνα με πηγές του Γαλλικού υπουργείου Εξωτερικών την υπό τον έλεγχο της ΕΕ ανάπτυξης ναυτικών δυνάμεων στα στενά Ορμούζ για την αποτροπή πιθανών προβλημάτων στη ναυσιπλοΐα.