Με το απροσδόκητο να γίνεται ο κανόνας…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουνίου 2021
Πέρασε στα ψηλά της ειδησεογραφίας η νέα προσάραξη της Παρασκευής στην διώρυγα του Σουέζ την περασμένη εβδομάδα.
Α. Γεωργιάδης: Υποστηρίζουμε πλήρως τις προτάσεις του Ε.Β.Ε.Π. για την αναζωογόνηση της ναυπηγικής βιομηχανίας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουνίου 2021
Επιχειρηματική συναντίληψη μεταξύ ελληνικών και γερμανικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ναυπηγικό τομέα ως προς τα πεδία των επενδύσεων αλλά και της ανάπτυξης των συνεργειών διαπιστώθηκε στην ψηφιακή ημερίδα που συνδιοργανώθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά και το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, και είναι σε εξέλιξη.
Η Fincantieri επεκτείνεται στις μπαταρίες
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουνίου 2021
Η Fincantieri προχώρησε σε κοινοπραξία, την Power4Future, με την Faist Electronics με στόχο την παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου, που θεωρούνται θεμελιώδεις σε πολλά τμήματα της βιομηχανικής αγοράς και πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις εταιρείες και τις χώρες που κατέχουν αυτή την τεχνολογία.
Αγορά ξηρού φορτίου: Διαφοροποιήσεις μεταξύ μεγεθών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουνίου 2021
Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Commercial Manager TMC MARITIME CO.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst
Η αγορά ξηρού φορτίου εμφάνισε περαιτέρω υποχώρηση και αυτή την εβδομάδα.
Στο «παιχνίδι» του υδρογόνου με ανανεώσιμες η MAERSK
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Μαΐου 2021
Στο επιχειρηματικό πεδίο της παραγωγής υδρογόνου με την αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και εν προκειμένω της αιολικής εισήλθε δυναμικά η MAERSK. Η γιγαντιαία εταιρία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων θα συνεργαστεί με την Ørsted για την εξασφάλιση υπεράκτιας αιολικής ενέργειας που απαιτείται για την παραγωγή ανανεώσιμου υδρογόνου από το πρώτο της τέτοιο έργο επίδειξης στο Avedøre Holme στην Κοπεγχάγη της Δανίας.
Εγκρίθηκε η χρηματοδότησης της γραμμής Κύμη-Μεστά- Σίγρι- Προσεχώς και Αιβαλί
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 31 Μαΐου 2021
Υπό την Προεδρία του Γενικού Γραμματέα Ευάγγελου Κυριαζόπουλου το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής ενέκρινε για το 2022, ως άγονες, 49 γραμμές για επιδότηση. Έτσι, μαζί με τις 26 υφιστάμενες πολυετείς συμβάσεις, η νησιωτική χώρα θα εξυπηρετείται το 2022 με 75 άγονες γραμμές, συνολικού κόστους € 138 εκατ.