Βελτιωτικές παρεμβάσεις στο Σουέζ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 27 Ιανουαρίου 2022
Το σύνολο των βελτιωτικών παρεμβάσεων που θα βοηθήσουν στην βελτίωση της λειτουργικότητας της διώρυγας παρουσίασε η αρχή της.
Ναύλωση αυξημένη κατά 300% από την προηγούμενη εξασφάλισε η Global Ship Lease
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 26 Ιανουαρίου 2022
H Global Ship Lease, του Γιώργου Γιουρούκου, ανακοίνωσε τριετή ναύλωση, έναντι 38.000 δολαρίων την ημέρα, για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Kumasi (μεταφορικής ικανότητας 2.200 TEUs και κατασκευής 2002).
Σύμφωνο Συνεργασίας μεταξύ ΟΛΘ Α.Ε. και Οικονομικής Ζώνης Διώρυγας του Σουέζ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΘ
- Δημοσιεύτηκε στις 26 Ιανουαρίου 2022
Η ΟΛΘ Α.Ε. και η Οικονομική Ζώνη της Διώρυγας του Σουέζ (SCZone) υπέγραψαν Σύμφωνο Συνεργασίας με στόχο την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου και την αύξηση των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων μέσω της προώθησης της θαλάσσιας οδού μεταξύ Ευρώπης και Ασίας διαμέσου της Διώρυγας του Σουέζ και του Λιμένα της Θεσσαλονίκης.
Βαλένθια: Αυτόματο σύστημα παροχής σφραγίδων από την COSCO
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 26 Ιανουαρίου 2022
Το λιμάνι της Βαλένθια συνεργάστηκε με την COSCO Shipping Lines Spain S.A. σε ένα έργο για την παροχή σφραγίδων εμπορευματοκιβωτίων στους μεταφορείς πριν μεταβούν στις εγκαταστάσεις των προς εξαγωγή εμπορευματοκιβωτίων.
Θα κοστίσει κάτι παραπάνω…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 26 Ιανουαρίου 2022
Θα κοστίσει επιπλέον 22 εκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή ενός very large crude carrier που μπορεί να τροφοδοτείται από υγροποιημένο φυσικό αέριο και στη συνέχεια να μετατραπεί σε πράσινη αμμωνία, μόλις η τεχνολογία είναι διαθέσιμη και επιλυθεί η πρόσβαση σε προμήθειες εναλλακτικού καυσίμου.
Ετήσιος Λόγος Προέδρου Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας Λονδίνου, Χ. Φαφαλιού
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 25 Ιανουαρίου 2022
Οι ναυλωτές να επωμιστούν το βάρος των εισφορών καθώς είναι αυτοί οι οποίοι ορίζουν το ταξίδι κάθε πλοίου σε σχέση με το μέγεθος του φορτίου, το δρομολόγιο και τη ταχύτητα μεταφοράς και είναι ενθαρρυντικό ότι η Ε.Ε. κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.