Σε καθεστώς lockdown η Σαγκάη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Απριλίου 2022
Σε καθεστώς lockdown παραμένει η Σαγκάη καθώς ο αριθμός των νεκρών από την πανδημία συνεχίζει την αυξητική του πορεία παρά τα «δρακόντεια» μέτρα των τοπικών αρχών. Αν και αναμένονταν χθες ανακοινώσεις σχετικά με το lockdown οι εξελίξεις φαίνεται ότι παρατείνουν τον ορίζοντα εφαρμογής του για άγνωστο διάστημα.
Νέα αγορά πλοίου από την EuroDry
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 20 Απριλίου 2022
Ένα ακόμη πλοίο μεταφοράς χυδην ξηρού φορτίου αγόρασε η EuroDry.
Παρέλαβε chemical tanker η ΝΥΚ που καίει μεθανόλη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 20 Απριλίου 2022
Η NYK Bulkship (Asia), με έδρα τη Σιγκαπούρη, που αποτελεί τμήμα του NYK Group, παρέλαβε χθες το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών προϊόντων «Grouse Sun», που χρησιμοποιεί για καύσιμο πρόωσης μεθανόλη.
Στα 713 ευρώ ο κατώτατος μισθός- 9,7% η συνολική αύξηση πάνω από τον τρέχοντα πληθωρισμό
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 20 Απριλίου 2022
Στα 713 ευρώ προσδιόρισε νωρίτερα με διάγγελμά του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος ανακοίνωσε την απόφαση της κυβέρνησης να στηρίξει τους σχεδόν 650.000 εργαζόμενους με απολαβές τον βασικό μισθό οι οποίο με την νέα αναπροσαρμογή θα κερδίσουν παραπάνω από έναν επιπλέον καθαρό μισθό ετησίως. Η αύξηση συμπαρασύρει μια σειρά άλλων επιδομάτων αλλά και το επίδομα ανεργίας το οποπίο προσαυξάνεται επίσης.
Λονγκ Μπιτς: 1.5 δις δολάρια για σιδηροδρομικό έργο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 20 Απριλίου 2022
Το αστρονομικό ποσό του 1,5 δις δολαρίων θα δαπανήσει το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς στις ΗΠΑ για να βελτιώσει την σιδηροδρομική του κάλυψη αλλά και να συμβάλει στην εκτροπή φορτίων από τις οδικές στις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Πήρε θέση η BIMCO
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις 20 Απριλίου 2022
Τους ναυλωτές «δείχνει» η BIMCO ως υπευθύνους να πληρώσουν για τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία σε μία νέα επικαιροποιημένη θέση της η οποία και έρχεται σε «κοινή ρότα» με τους ευρωπαίους πλοιοκτήτες που επιθυμούν το κόστος αγοράς δικαιωμάτων εκπομπής άνθρακα να μετακυλιστεί στους εμπορικούς φορείς και όχι στους ιδιοκτήτες, και αυτό να κατοχυρωθεί νομικά όταν ο ναυτιλιακός τομέας γίνει μέρος του συστήματος εμπορίας εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2023.