Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 07 Ιουλίου 2022
Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης έθεσε σήμερα, 7 Ιουλίου 2022, ημέρα Πέμπτη, και ώρα 1:30μμ, σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, το σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας».
Κέρδη για την COSCO
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 07 Ιουλίου 2022
Η COSCO Shipping Holdings λέει ότι αναμένει ότι τα κέρδη του πρώτου εξαμήνου θα αυξηθούν κατά 74%, μπροστά από τις προσδοκίες, λόγω των υψηλών τελών μεταφοράς εξαγωγών στις κύριες ναυτιλιακές γραμμές εν μέσω συμπιεσμένης χωρητικότητας και συμφόρησης των λιμένων.
INTERCARGO: Η υγροποίηση φορτίων βασική αιτία πρόκλησης ατυχημάτων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 07 Ιουλίου 2022
Οι εταίροι της ναυτιλίας μεταφοράς χύδην φορτίων θα μπορούσαν ακόμη να κάνουν περισσότερα για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των πληρωμάτων, λέει η INTERCARGO, καθώς έχει υποβάλει την τελευταία της έκθεση για τα ατυχήματα των πλοίων μεταφοράς φορτίου χύδην φορτίου στην υποεπιτροπή για τα μέσα του ΙΜΟ (III 8), που θα συγκληθεί στο τέλος του μήνα.
Στα 800 ν.μ. …
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΤΙΛΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 07 Ιουλίου 2022
Σε μείζονος σημασίας ζήτημα για την ανταγωνιστικότητά των ευρωπαϊκών λιμανιών έναντι άλλων τρίτων χωρών εξελίσσεται η υπόθεση της εφαρμογής του EU ETS.
Jerry Καλογηράτος: Στρατηγικός ο ρόλος της ελληνόκτητης εμπορικής ναυτιλίας στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές υγροποιημένου φυσικού αερίου.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 07 Ιουλίου 2022
Στο 26ο Annual Government Roundtable το Economist συμμετείχε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners LP κ. Jerry Καλογηράτος.
FedHATTA: Τα τεστ έχουν αφαιρεθεί από τον τουρισμό, όμως στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής... παραμένουν!
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 07 Ιουλίου 2022
Τη μεγάλη της έκπληξη εκφράζει η Ομοσπονδία FedHATTA για τα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σύμφωνα με τα οποία, από την 1η Ιουλίου οι επιβάτες στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής με μεταφορική ικανότητα από 13 μέχρι 49 επιβάτες υποχρεούνται, πριν από κάθε ναύλωση, να επιδεικνύουν αρνητικό αποτέλεσμα τεστ κορωνοϊού.
Ολοι οι ταξιδιώτες εισέρχονται πλέον στη χώρα μας χωρίς κανέναν έλεγχο και χωρίς υγειονομικές προϋποθέσεις, από κάθε σημείο εισόδου. Σε όλα τα μεταφορικά μέσα, εναέρια, θαλάσσια και επίγεια, η είσοδος γίνεται χωρίς πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης και χωρίς οποιονδήποτε προηγούμενο διαγνωστικό έλεγχο, και μόνο η μάσκα μπορεί κατά περίπτωση να είναι ακόμη υποχρεωτική.
Μάλιστα, στην πρώτη παράγραφο των συγκεκριμένων οδηγιών αναφέρεται σαφώς ότι αυτές δεν αφορούν στα επαγγελματικά τουριστικά πλοία που εισέρχονται από το εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων των κρουαζιερόπλοιων.
Ο πρόεδρος της FedHATTA κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Στα ελληνικά ημερόπλοια και ιδιωτικά πλοία αναψυχής δεν υφίσταται παρόμοια υποχρέωση προηγούμενου διαγνωστικού ελέγχου. Ακόμη και στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής μεταφορικής ικανότητας έως 12 επιβατών δεν απαιτείται τέτοιος έλεγχος. Ποια η διαφορά, λοιπόν, των μεγαλύτερων επαγγελματικών πλοίων αναψυχής, ικανή να επισύρει ένα τέτοιο επαχθές μέτρο, που θα δημιουργήσει και πάλι σοβαρά προβλήματα στο έργο ενός κλάδου που μόλις ξανάρχισε να δουλεύει μετά από δύο χρόνια και που λαβαίνει μηνύματα ότι η τρέχουσα τουριστική περίοδος αναμένεται να είναι πραγματικά καλή;
Για μία ακόμη φορά, αυτά που επηρεάζονται κατά κύριο λόγο από την συγκεκριμένη ακατανόητη απαίτηση είναι τα τουριστικά γραφεία, τα οποία θα πρέπει να προσπαθήσουν να εξηγήσουν στους πελάτες τους γιατί η δική τους εκδρομή αντιμετωπίζεται με διαφορετικούς όρους από την ελληνική Πολιτεία από τις εκδρομές άλλων τουριστών, που ταξιδεύουν επίσης με σκάφος στη χώρα μας κατά την ίδια χρονική περίοδο».