Δημοσιοποιήθηκε το EMSA Outlook 2023
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 03 Ιανουαρίου 2023
Τα κύρια «βήματα» που σχεδιάζει να κάνει ο EMSA κατά το επόμενο έτος για την υλοποίηση του ετήσιου προγράμματος εργασίας του σύμφωνα με τους πολυετείς στρατηγικούς στόχους και με βάση τις πληροφορίες που περιέχονται στο ενιαίο έγγραφο προγραμματισμού (2023-2025), όπως εγκρίθηκε από το διοικητικό συμβούλιο του EMSA παρουσιάζονται στο EMSA Outlook 2023.
Στην μεθανόλη και η Ινδία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 02 Ιανουαρίου 2023
Και η Ινδία εισέρχεται στο επιχειρηματικό επιχειρησιακό περιβάλλον που αφορά στην «πράσινη» μεθανόλη μέσα από μια συνεργασία με την Ιταλική Tecnimont, θυγατρική του ιταλικού ομίλου Maire Tecnimont, για να διερευνήσει ευκαιρίες για την ανάπτυξη μιας μονάδας παραγωγής μεθανόλης.
«Ζεσταίνεται» η Ανταρκτική – 55 κρουαζιερόπλοια σε κρουαζιέρες «περιπέτειας»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 02 Ιανουαρίου 2023
Η Ανταρκτική επιστρέφει στα προ πανδημίας επίπεδα χωρητικότητας τη σεζόν 2022-2023 μετά από μια διαταραγμένη σεζόν 2021-2022 και χωρίς κίνηση κρουαζιέρας το 2020-2021.
Κερδισμένα τα δεξαμενόπλοια το 2023
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 02 Ιανουαρίου 2023
Το 2023, η αγορά δεξαμενόπλοιων θα επωφεληθεί από τις αυξημένες αποστάσεις πλεύσης τόσο για τα δεξαμενόπλοια αργού όσο και για τα δεξαμενόπλοια προϊόντων, καθώς η απαγόρευση της ΕΕ για τα ρωσικά προϊόντα διύλισης πετρελαίου θα τεθεί σε ισχύ τον Φεβρουάριο, αναφέρει η Bimco σε μια ανάλυση της για το πως θ κινηθούν οι τρεις κύριες ναυτιλιακές αγορές το 2023.
Επανεκλογή Lee Hyungchul στον Κορεατικό Νηογνώμονα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 02 Ιανουαρίου 2023
Ο Lee Hyungchul επέκτεινε τη θητεία του ως σημερινός Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Κορεατικού Νηογνώμονα (KR) για επιπλέον τρία χρόνια καθώς επανεξελέγη στη γενική συνέλευση του KR ως 25ος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
«Άλλη μία τορπίλη» στην ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών λιμένων;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 02 Ιανουαρίου 2023
Τα «πάνω κάτω» στα ευρωπαϊκά λιμάνια κόμβους για το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο τη Ε.Ε. στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ο Πειραιάς κατά πάσα πιθανότητα να φέρει νέος κανονισμός του ΙΜΟ με βάση τον οποίο η ενεργειακή αποδοτικότητα του πλοίου θα υπολογίζεται βάσει των ανθρακικών εκπομπών ανά τόνο ανά μίλι (dwt ton-mile) και ο κανονισμός μετράει το δείκτη έντασης άνθρακα (Carbon Intensity Indicator-CII).