Ανασυγκροτήθηκε το δ.σ. του ΟΛΠ - Νέος αντιπρόεδρος ο Zhu Changyu
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΠ
- Δημοσιεύτηκε στις 08 Μαΐου 2023
Την ανασυγκρότηση του Διοικητικού Συμβουλίου μετά την παραίτηση του μέλους του Δ.Σ. κ. Zhu Jianhui ανακοίνωσε σήμερα ο ΟΛΠ. Ειδικότερα, η ΟΛΠ Α.Ε. ανακοίνωσε:
«Κίνδυνοι» για τα πλοία από το ChatGPT
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 08 Μαΐου 2023
Τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης να διεισδύσei σε πλοία και ναυτιλιακές εταιρίες στην περίπτωση που αυτή χρησιμοποιηθεί από χάκερ βάζουν στο «κάδρο» των κινδύνων αναλυτές που ασχολούνται με την κυβερνοασφάλεια.
Η MSC Cruises κάνει τον Πειραιά home port για το MSC Musica
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 08 Μαΐου 2023
Η MSC Cruises υποδέχθηκε χθες περίπου 200 μέλη της ελληνικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας στο κρουαζιερόπλοιο MSC Musica, στο λιμάνι του Πειραιά, σε μια μεγάλη εκδήλωση με την οποία γιόρτασε την έναρξη των δρομολογίων του πλοίου για το καλοκαίρι του 2023 στην Ανατολική Μεσόγειο.
Αγορά Ξηρού Φορτίου: Ξεχώρισαν τα Capes
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 08 Μαΐου 2023
Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Commercial Manager TMC MARITIME CO.
Δρ. Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Maritime Executive and Consultant
Με οριακές απώλειες προχώρησε η αγορά ξηρού φορτίου με πτώση να καταγράφεται σε όλα τα μεγέθη εκτός από τα Capes, που εμφάνισαν μικρή άνοδο σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.
Σε άνοδο μέχρι το καλοκαίρι…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 08 Μαΐου 2023
Ο όγκος των εισαγωγών φορτίου στα μεγάλα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων των ΗΠΑ αναμένεται να ξεκινήσει μια σταθερή άνοδο που θα διαρκέσει μέχρι το καλοκαίρι του 2023, αλλά θα παραμείνει κάτω από τα επίπεδα ρεκόρ που παρατηρήθηκαν κατά το μεγαλύτερο μέρος της πανδημίας, σύμφωνα με την έκθεση Global Port Tracker που κυκλοφόρησε πρόσφατα από την National Retail Federation.
Ναυτιλία: Επιτακτική η ανάγκη κατάρτισης των ναυτικών στα νέα καύσιμα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 07 Μαΐου 2023
Ο ναυτιλιακός κλάδος θα πρέπει να αξιολογήσει τις ελλείψεις κατάρτισης των ναυτικών στα νέα εναλλακτικά καύσιμα έως το 2030 και να διασφαλίσει τις απαραίτητες δεξιότητες που θα χρειαστούν στο μέλλον.