Δέκα «δεκάρια» για την MSC
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΤΙΛΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 22 Αυγούστου 2015
Κινεζική Τράπεζα και Βρετανικών συμφερόντων επενδυτική εταιρία πρόκειται, σύμφωνα με πληροφορίες, να υποστηρίξουν χρηματοδοτικά τη ναυπήγηση δέκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δυναμικότητας 10.000 TEU's που θα ναυλωθούν για λογαριασμό της MSC και θα κτιστούν στα ναυπηγεία Jinhai Heavy Industry.
Επενδύει στην Ινδία η DP World
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΑΥΤΙΛΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 22 Αυγούστου 2015
«Των φρονίμων τα παιδιά...» Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες η DP World έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στην καταγραμμένη στον ορίζοντα μέχρι το 2050 ανάπτυξη του εξαγωγικού της κυρίως εμπορίου αλλά και αντίστοιχα του εισαγωγικού της Ινδίας.
Σε αρκτικές ρότες η COSCO (;)
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 22 Αυγούστου 2015
Αρκτικές ρότες φαίνεται να διερευνά η Κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρία COSCO στο γενικότερο πλαίσιο της προσπάθειας να μειωθούν οι αποστάσεις μεταξύ Ασίας-Ευρώπης σύμφωνα με στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας στο τοπικό τύπο της Αλάσκας, και όχι μόνο.
Γραμμές Ασίας-Ευρώπης: «Μείωση» των services στον ορίζοντα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Αυγούστου 2015
Μείωση των services στον ορίζοντα βλέπουν αναλυτές του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στοιχεία αναλύσεων των οποίων φιγουράρουν στον διεθνή ειδικό τύπο.
Μινωικές Γραμμές: Καταργήθηκε στα εισιτήρια η επιβάρυνση του 3%
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Αυγούστου 2015
« Οι Μινωικές Γραμμές ενημερώνουν το επιβατικό κοινό
Κίνα: Η… «μάχη των δράκων» άρχισε
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 21 Αυγούστου 2015
Σιδηρόδρομος "εναντίον" πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και αντιστρόφως. Νωρίτερα το "theseanation" παρουσίασε το γεγονός της έναρξης των δρομολογίων εμπορικών σιδηροδρομικών συρμών μεταξύ Κίνας- Γερμανίας με τίτλο: «Ξεκίνησε το πρώτο τρένο που θα συνδέει τη Κίνα με το Αμβούργο!». Η είδηση θα μπορούσε να περάσει στα «ψιλά» της ειδησεογραφίας υπό άλλες συνθήκες αν η Κίνα δεν είχε ανακοινώσει ένα εξαιρετικά μεγαλόπνοο και πολυδάπανο σχέδιο για την ανάπτυξη του «θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού».