Κρουαζιερόπλοια με LNG πρόωση για την AIDA Cruises
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουνίου 2017
Το επόμενο έτος αναμένεται να δρομολογηθούν τα νεότευκτα κρουαζιερόπλοια που ναυπηγούνται για λογαριασμό της AIDA Cruises στα ναυπηγεία Meyer Werft τα οποία θα χρησιμοποιούν καύσιμο LNG στην πρόωση τους.
O Σόϊμπλε θυμήθηκε πάλι τους έλληνες εφοπλιστές!
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουνίου 2017
Νέα επίθεση εξαπέλυσε ο Σόϊμπλε κατά της ελληνικής ναυτιλίας.
Προς ανάλυση στοιχεία για το παγκόσμιο λιμενικό σύστημα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουνίου 2017
Άκρως ενδιαφέροντα προς εξαγωγή συμπερασμάτων, αλλά για τους εμπειρογνώμονες και αναλυτές του παγκόσμιου λιμενικού συστήματος είναι τα στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας πρόσφατα κατά οποία απεικονίζουν τα δέκα πρώτα σε κατάταξη λιμάνια σε Ευρώπη και ΗΠΑ.
Το Heineken Champions Voyage «ταξιδεύει» με το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Nefeli
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουνίου 2017
Για πρώτη φορά φέτος, η παγκόσμια διοργάνωση του Heineken Champions Voyage θα διεξαχθεί στη χώρα μας, προσφέροντας τη δυνατότητα σε πάνω από 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο να παρακολουθήσουν τον τελικό του UEFA Champions League πάνω στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Nefeli της Celestyal Cruises, στο πλαίσιο μίας και μοναδικής κρουαζιέρας με προορισμό την πανέμορφη Μύκονο.
Προς παραγγελία το πρώτο «ατμοηλεκτροκίνητο» 20άρι...
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουνίου 2017
Στην τελική του φάση έχει εισέλθει ένα πρόγραμμα για την κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 20.000 TEU συνδυαστικά «ατμοηλεκτροκίνητου» στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθεια εφαρμογής υπερ-εξελιγμένων συστημάτων πρόωσης πλοίων με ελαχιστοποιημένη συμβολή σε αέριους ρύπους.
Deloitte: Υπό πίεση η ευρωπαϊκή ναυτιλία λόγω έλλειψης ανταγωνιστικού φορολογικού και νομοθετικού πλαισίου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Ιουνίου 2017
Την ανάγκη για αλλαγές στην εφαρμογή φορολογικής, και κανονιστικής πολιτικής, έτσι ώστε η ευρωπαϊκή ναυτιλία να παραμείνει ανταγωνιστική αλλά και να ενισχύσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη, τονίζει η Deloitte, μέσω έρευνας που της ανατέθηκε από την Ένωση Εφοπλιστών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (ECSA).