Alphaliner: Άλλα 100 boxships- Panamax-size για διάλυση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Φεβρουαρίου 2017
Πρόβλεψη ότι θα οδηγηθούν στα διαλυτήρια εκατό πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax-size εμπεριέχει έκθεση της Alphaliner στοιχεία της οποίας είδαν το φως της δημοσιότητας.
«Τρέχουν» και οι «κάθετες» σιδηροδρομικές συνδέσεις λιμένων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Φεβρουαρίου 2017
Απευθείας σιδηροδρομική κάλυψη μέσω Βαρκελώνης, Ταραγκόνα, Ιρούν και Μαδρίτης προσφέρουν τα λιμάνια της Αμβέρσας και του Ρότερνταμ γεγονός που αποκαλύπτει και το εύρος που έχουν προσλάβει οι «κάθετες» σιδηροδρομικές διασυνδέσεις μεταξύ λιμένων της Β. Ευρώπης με λιμάνια της Μεσογείου.
OLYMPIC SHIPPING & MANAGEMENT S.A.: Νέος Πρόεδρος και CEO ο Γ. Καραγεωργίου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Φεβρουαρίου 2017
Aπό την 1η Ιανουαρίου καθήκοντα Προέδρου και CEO της Olympic Shipping and Management S.A. ανέλαβε ο κ. Γιώργος Καραγεωργίου.
Το POSIDONIA SEA TOURISM FORUM 2017 διερευνά προοπτικές ανάπτυξης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Φεβρουαρίου 2017
Η παγκόσμια βιομηχανία της κρουαζιέρας συνεχίζει και το 2017 να παρουσιάζει δυναμική αναπτυξιακή πορεία, ωστόσο οι τρέχουσες γεωπολιτικές εντάσεις έχουν επηρεάσει αρνητικά την Ανατολική Μεσόγειο ως προορισμό θαλάσσιου τουρισμού.
Ναυτιλιακό κέντρο το Αμβούργο μετά το Brexit;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Φεβρουαρίου 2017
Φαίνεται να «κερδίζει πόντους» το Αμβούργο σε σχέση με άλλα ναυτιλιακά κέντρα που «εποφθαλμιούν» τις επιχειρήσεις παροχής υποστηρικτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία που είναι εγκατεστημένες στο City του Λονδίνου για μετεγκατάστασή τους στην μετά Brexit εποχή.
Committee: «Καταστροφική οποιαδήποτε αλλαγή στο θεσμικό πλαίσιο»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις 01 Φεβρουαρίου 2017
Ο υπό ελληνική πλοιοκτησία στόλος παραμένει ο μεγαλύτερος στον κόσμο, ενώ επεκτείνεται διαρκώς σε όλες τις κατηγορίες και τύπους πλοίων, με τον μέσο όρο ηλικίας να μειώνεται συνεχώς. Τα παραπάνω επισημαίνει ο πρόεδρος της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Committee) Χαράλαμπος Φαφαλιός, ο οποίος παράλληλα προειδοποιεί ότι μια αλλαγή στο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της ελληνικής ναυτιλίας θα είχε αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.