Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Στο «καλάθι» του EU ETS και το εκπεμπόμενο μεθάνιο από καύση LNG

aerioi rypoi 0Οι εκπομπές μεθανίου από πλοία που χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο θα συμπεριληφθούν στο σύστημα εμπορίας εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2026 σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της Ε.Ε..

EEXI και CII απεικονίζουν την ενεργειακή απόδοση των πλοίων

aerioi rypo 0098Από την 1η Ιανουαρίου 2023 τα σκάφη πρέπει να αρχίσουν να συλλέγουν δεδομένα για την αναφορά του ετήσιου επιχειρησιακού δείκτη έντασης άνθρακα (CII) και της ικανότητας CII και, κατά την πρώτη επιθεώρηση μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, την επαλήθευση του υπολογιζόμενου επιτευχθέντος δείκτη ενεργειακής απόδοσης υφιστάμενων πλοίων (EEXI).

Κανονισμούς για πυρινοκίνητα εμπορικά πλοία θέτει σε εφαρμογή η Βρετανία

Capesize VesselsΗ Βρετανία πρόκειται να θεσπίσει νομοθεσία για την πυρηνική πρόωση για εμπορικά πλοία, κλείνοντας ένα κενό στο ναυτιλιακό νομοθετικό της σύστημα σχετικά με μια τεχνολογία πρόωσης που κερδίζει μεγάλη προσοχή στον ναυτιλιακό κόσμο ως πιθανή διέξοδο για τη μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων.

Λευκή βίβλος από το ABS για τα βιοκαύσιμα

0BiofuelsΤο ABS συνεχίζει τη σειρά των κορυφαίων οδηγιών για τα εναλλακτικά καύσιμα με τη δημοσίευση της τελευταίας λευκής βίβλου της που εξετάζει τις δυνατότητες των βιοκαυσίμων στη ναυτιλία.

Υπέγραψαν MoU για τα GHG, CMES, BHP και DNV

aerioi rypoi 0China Merchants Energy Shipping (CMES), BHP και DNV συνυπέγραψαν MoU για να συνεργαστούν στη διαχείριση των αερίων του θερμοκηπίου (GHG) της αλυσίδας αξίας της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Ρήτρα CII της BIMCO για τους χρονοναυλωτές

rupoi ploion6Η BIMCO, έχει υιοθετήσει μια ρήτρα επιχειρήσεων CII για τα μέρη χρονοναύλωσης, η οποία στοχεύει να βοηθήσει τη βιομηχανία να εφαρμόσει νέες απαιτήσεις έντασης άνθρακα από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO).

Οκτώ συμφωνίες για «πράσινα καύσιμα»

0MaerskLineΟκτώ συνολικά συμφωνίες για «πράσινα καύσιμα» έχει υπογράψει, μέχρι ώρας η MAERSK η οποία πρότεινε κατά την διάρκεια τω εργασιών της COP27 σε εκδήλωση του ΙΜΟ να οριστεί ημερομηνία λήξης για τα ορυκτά καύσιμα στη ναυτιλιακή βιομηχανία μέσω ενός παγκόσμιου κανονισμού επισημαίνοντας ότι οι επενδύσεις έρχονται μόνο όταν υπάρχει ρύθμιση.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ