Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Υπέγραψαν MoU για τα GHG, CMES, BHP και DNV

aerioi rypoi 0China Merchants Energy Shipping (CMES), BHP και DNV συνυπέγραψαν MoU για να συνεργαστούν στη διαχείριση των αερίων του θερμοκηπίου (GHG) της αλυσίδας αξίας της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Ρήτρα CII της BIMCO για τους χρονοναυλωτές

rupoi ploion6Η BIMCO, έχει υιοθετήσει μια ρήτρα επιχειρήσεων CII για τα μέρη χρονοναύλωσης, η οποία στοχεύει να βοηθήσει τη βιομηχανία να εφαρμόσει νέες απαιτήσεις έντασης άνθρακα από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO).

Οκτώ συμφωνίες για «πράσινα καύσιμα»

0MaerskLineΟκτώ συνολικά συμφωνίες για «πράσινα καύσιμα» έχει υπογράψει, μέχρι ώρας η MAERSK η οποία πρότεινε κατά την διάρκεια τω εργασιών της COP27 σε εκδήλωση του ΙΜΟ να οριστεί ημερομηνία λήξης για τα ορυκτά καύσιμα στη ναυτιλιακή βιομηχανία μέσω ενός παγκόσμιου κανονισμού επισημαίνοντας ότι οι επενδύσεις έρχονται μόνο όταν υπάρχει ρύθμιση.

Ολοκλήρωσε τον «παρθενικό» του πλου το πρώτο ιστιοφόρο bulker

0πλΤο πρώτο bulker στον κόσμο εξοπλισμένο με Wind Challenger, ένα σκληρό σύστημα πρόωσης αιολικής ενέργειας, ολοκλήρωσε προχθές το παρθενικό του ταξίδι μετ’ επιστροφής στο λιμάνι Noshiro μεταφέροντας άνθρακα στην Ιαπωνία,.

Η Ε.Ε. ενισχύει project του ΙΜΟ

0GMN coverΗ Ευρωπαϊκή Επιτροπή "αποκάλυψε" ότι θα επενδύσει επιπλέον 10 εκατομμύρια ευρώ για ένα έργο ενεργειακής απόδοσης για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) της διεθνούς ναυτιλίας μέσω ενός παγκόσμιου δικτύου κέντρων συνεργασίας στον τομέα της θαλάσσιας τεχνολογίας (MTCCs), το οποίο διαχειρίζεται ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ).

Να οριστεί… ημερομηνία λήξης για τα ορυκτά καύσιμα στη ναυτιλιακή βιομηχανία

0MaerskLineΝα οριστεί ημερομηνία λήξης για τα ορυκτά καύσιμα στη ναυτιλιακή βιομηχανία μέσω ενός παγκόσμιου κανονισμού πρότεινε εκπρόσωπος της MAERSK κατά την διάρκεια τω εργασιών της COP27 σε εκδήλωση του ΙΜΟ επισημαίνοντας ότι οι επενδύσεις έρχονται μόνο όταν υπάρχει ρύθμιση.

RED III: Οι πλοιοκτήτες της ΕΕ ζητούν να ευθυγραμμιστούν οι απαιτήσεις εφοδιασμού με καύσιμα με το FuelEU

ship emissions 12Καθώς προχωρούν οι τριμερείς διαπραγματεύσεις για την αναθεώρηση της οδηγίας για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (RED III), η ECSA κάλεσε το Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο της ΕΕ να διασφαλίσουν ότι οι απαιτήσεις για τους προμηθευτές καυσίμων στην οδηγία RED III ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις που θέτει στους πλοιοκτήτες η FuelEU Maritime.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ