Επέκταση κανονισμών για τον CARB
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 07 Νοεμβρίου 2024 15:56
Η DNV έχει επεκτείνει τους κανονισμούς εκπομπών για τη μείωση των εκπομπών από ποντοπόρα πλοία ενώ βρίσκονται σε λιμάνια της Καλιφόρνιας.
Ο California Air Resources Board (CARB) At-Berth Regulation του 2020 θα απαιτήσει από τα δεξαμενόπλοια και τα πλοία Ro-Ro να χρησιμοποιούν μια εγκεκριμένη στρατηγική ελέγχου εκπομπών CARB (CAECS) ενώ βρίσκονται αγκυροβολημένα σε λιμάνια της Καλιφόρνιας από την 1η Ιανουαρίου 2025.
Ο νηογνώμονας DNV δημοσίευσε λεπτομέρειες σχετικά με την επικείμενη επόμενη φάση του κανονισμού.
Ο κανονισμός του 2020 για τον ελλιμενισμό απαιτεί από όλους τους φορείς εκμετάλλευσης ποντοπόρων πλοίων και τους φορείς εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών να αναφέρουν κάθε επίσκεψη που πραγματοποιείται σε οποιονδήποτε θαλάσσιο τερματικό σταθμό της Καλιφόρνιας. Ωστόσο, μόνο τα εμπορευματοκιβώτια, τα πλοία-ψυγεία και τα κρουαζιερόπλοια έχουν απαιτήσεις ελέγχου εκπομπών.
Από την 1η Ιανουαρίου 2025, η συμμόρφωση με τις απαιτήσεις ελέγχου των εκπομπών εφαρμόζεται:
• Δεξαμενόπλοια που επισκέπτονται τερματικούς σταθμούς στο λιμάνι του Λος Άντζελες και στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς.
• Πλοία Ro-Ro (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορέων οχημάτων) που επισκέπτονται οποιονδήποτε τερματικό σταθμό της Καλιφόρνια.
Τα πλοία χύδην και γενικού φορτίου δεν έχουν απαιτήσεις ελέγχου εκπομπών, αλλά έχουν απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων επίσκεψης που ξεκίνησαν την 1η Ιανουαρίου 2023. Ο κανονισμός του 2020 τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2021.
Η επόμενη φάση του κανονισμού θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2027, όταν οι απαιτήσεις ελέγχου των εκπομπών θα ισχύουν για τα δεξαμενόπλοια που επισκέπτονται οποιονδήποτε τερματικό σταθμό της Καλιφόρνια.
Οι ρυθμιζόμενες εκπομπές είναι το οξείδιο του αζώτου (NOx), τα σωματίδια 2,5 (PM 2,5) και τα ενεργά οργανικά αέρια (ROG). Τα κύρια ρυθμιζόμενα μέρη είναι οι φορείς εκμετάλλευσης πλοίων, οι φορείς εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών, οι λιμένες της Καλιφόρνιας και οι φορείς εκμετάλλευσης CAECS.
Τα σκάφη και άλλα ρυθμιζόμενα μέρη έχουν τις ακόλουθες επιλογές συμμόρφωσης:
• Σύνδεση με χερσαία ηλεκτρική ενέργεια (OPS) κατά την ελλιμενισμό.
• Χρήση εγκεκριμένου συστήματος σύλληψης και ελέγχου καυσαερίων εγκεκριμένου από την CARB. Υπάρχουν επί του παρόντος δύο εταιρείες (STAX Engineering και Clean Air Engineering Maritime) με σχέδια να έχουν μια εγκεκριμένη λύση δέσμευσης καυσαερίων με φορτηγίδες για δεξαμενόπλοια διαθέσιμη έως την 1η Ιανουαρίου 2025.
• Πληρωμή σε Ταμείο Αποκατάστασης. Η πληρωμή στο ταμείο δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί αποκλειστικά από την έλλειψη διαθέσιμων εναλλακτικών CAECS (ένα σκάφος πρέπει να αποδείξει την επιλεξιμότητα και να λάβει έγκριση).
• Εναλλακτικά καύσιμα (π.χ. ΥΦΑ), με την ανάγκη παροχής δεδομένων δοκιμών ότι τα ποσοστά εκπομπών πληρούν το πρότυπο επιδόσεων του κανονισμού του 2020 για τον ελλιμενισμό.
• Μια καινοτόμος λύση που επιτυγχάνει ισοδύναμη μείωση εκπομπών από άλλες πηγές γύρω από το λιμάνι.
Η CARB έχει μια πολιτική κυρώσεων επιβολής και θα διερευνήσει οποιαδήποτε πιθανή παραβίαση. Εάν μια εταιρεία θεωρηθεί ότι δεν συμμορφώνεται, μπορεί να εκδοθεί ειδοποίηση παραβίασης.