Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Test περιορισμού ολίσθησης μεθανίου

aerioi rypoi 0

Μια κρίσιμη δοκιμή βρίσκεται σε εξέλιξη για την εισαγωγή τεχνολογιών μείωσης ολίσθησης του μεθανίου σε έναν εν λειτουργία μεταφορέα LNG. Η δοκιμή θα χρησιμοποιήσει τεχνολογία από την Daphne Technology συνδυάζοντας παράλληλα την τεχνογνωσία της Wärtsilä ως κατασκευαστή κινητήρων, Το σκάφος για τη δοκιμή θα προέρχεται από τη Marine Gas Maritime και λειτουργεί με ναύλωση στη Shell. Η Lloyd's Register θα είναι ο ανεξάρτητος ελεγκτής για τα δεδομένα της δοκιμής. Το LNG Maran Gas Chios, ένα δεξαμενόπλοιο νηολογημένο στην Ελλάδα και κατασκευασμένο το 2019, θα αναλάβει τη δοκιμή χρησιμοποιώντας τους βοηθητικούς κινητήρες Wärtsilä 34DF. Το πλοίο κατασκευάστηκε από την Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering στη Νότια Κορέα, έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές μεταφορέων LNG και είναι ένα τυποποιημένο μέγεθος με ικανότητα μεταφοράς 173.500 cbm. Το πλοίο θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία SlipPure της Daphne, η οποία χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια για τη μετατροπή του μεθανίου σε μονοξείδιο του άνθρακα (CO) και νερό (H2O). Σύμφωνα με τη Daphne, το SlipPure χρησιμοποιεί μόνο ηλεκτρική ενέργεια κατά τη διάρκεια της διαδικασίας και ένα έξυπνο σύστημα αυτοματισμού προσαρμόζει την απόδοση καθαρισμού για να διασφαλίσει ότι το σύστημα λειτουργεί με ιδανικό φορτίο. Το σύστημα έλαβε κατ 'αρχήν έγκριση τόσο από την LR όσο και από την DNV νωρίτερα αυτό το έτος. Η επίδειξη επί ενός εν υπηρεσία σκάφους, με ανεξάρτητο έλεγχο, θα βοηθήσει στον προσδιορισμό της επιτυχίας στη μείωση των εκπομπών μεθανίου. Επί του παρόντος, ο DNV αναφέρει ότι υπάρχουν πάνω από 430 πλοία σε υπηρεσία που χρησιμοποιούν πρόωση με καύσιμο LNG. Ως μία από τις βραχυπρόθεσμες διαθέσιμες επιλογές για την αντιμετώπιση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η υιοθέτηση του ΥΦΑ αυξάνεται ραγδαία έως ότου εμφανιστούν στο μέλλον άλλες επιλογές όπως η ηλεκτρονική μεθανόλη, άλλα βιοκαύσιμα και καύσιμα με βάση το υδρογόνο. Ο DNV αναφέρει ότι ο αριθμός των πλοίων που παραδίδονται τα επόμενα πέντε χρόνια που τροφοδοτούνται με ΥΦΑ θα υπερδιπλασιάσει τον συνολικό στόλο σε περίπου 1.000 πλοία.
Να σημειωθεί ότι οι περιβαλλοντολόγοι και οι ρυθμιστικές αρχές εξακολουθούν να ανησυχούν για την ολίσθηση μεθανίου, την απελευθέρωση άκαυστου μεθανίου, λόγω των σημαντικά υψηλότερων επιπτώσεών του στο περιβάλλον, γεγονός που οδήγησε σε αυξημένες προσπάθειες για τη μείωση των εκπομπών μεθανίου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter