Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

AiP έλαβε η Oceanbird για το Wing 560

0Oceanbird

Η Oceanbird, μια κοινοπραξία που δημιουργήθηκε από την Alfa Laval και τον Wallenius για την ανάπτυξη αιολικής πρόωσης για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, έχει φτάσει σε ένα βασικό ορόσημο στις προσπάθειες σχεδιασμού της.

Το πρώτο πτερύγιο της ομάδας, το Wing 560, έλαβε έγκριση επί της αρχής (AiP) από τον νηογνώμονα DNV. Αυτό έρχεται καθώς η Oceanbird αναμένει να ξεκινήσει τη συναρμολόγηση του πρώτου πτερυγίου της στο πλαίσιο της προετοιμασίας για δοκιμές σε πλοίο εν υπηρεσία. Η Oceanbird υπογραμμίζει ότι η τεχνολογία της έχει περισσότερα κοινά με τα φτερά των αεροπλάνων παρά με τα παραδοσιακά πανιά. Το πρώτο τους σχέδιο, το Oceanbird Wing 560, θα είχε συνολική έκταση 560 τετραγωνικών μέτρων. Θα σταθεί περίπου 131 πόδια και θα είναι σχεδόν 46 πόδια πλάτος. Χρησιμοποιώντας την πίεση του αέρα για να ωθήσει το σκάφος προς τα εμπρός, η Oceanbird προβλέπει ότι ένα πτερύγιο σε ένα υπάρχον σκάφος μπορεί να εξοικονομήσει έως και 10% καυσίμων και εκπομπών σε βέλτιστες διαδρομές. Ο απώτερος στόχος τους, σε αντίθεση με άλλες αιολικές τεχνολογίες, είναι να κινηθούν προς την πλήρη αιολική πρόωση, όπου ένα πλοίο μπορεί να πάρει το 90% της ισχύος του από τα πανιά. Προβλέπουν ότι ένα πλοίο που ταξιδεύει με 9 έως 10 κόμβους θα μπορούσε να μειώσει τις εκπομπές έως και 90%. Η συναρμολόγηση των πρώτων πρωτοτύπων πτέρυγας πλήρους κλίμακας πρόκειται να ξεκινήσει τους επόμενους μήνες και έχει προγραμματιστεί να αναπτυχθεί στα μέσα του 2024. Η Oceanbird θα εγκαταστήσει ένα πτερύγιο στο σκάφος του Wallenius Wilhelmsen Tirranna, ως πρώτη δοκιμή υπό πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter