Πεμ05092024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Κατ' αρχήν έγκριση της LR για το combustion carbon capture system της Rotoboost

0Rotoboost

Η Lloyd's Register (LR) έχει χορηγήσει κατ' αρχήν έγκριση (AiP) στη Rotoboost, μια σκανδιναβική εταιρεία παραγωγής υδρογόνου, για το Rotobox του συστήματος δέσμευσης άνθρακα πριν από την καύση (CCS).

Το Rotobox χρησιμοποιεί διαδικασία θερμοκαταλυτικής αποσύνθεσης (TCD) επί θαλάσσιων σκαφών, όπου μέρος της παροχής καυσίμου φυσικού αερίου μετατρέπεται σε υδρογόνο και γραφίτη με υγρό καταλύτη.
Η διαδικασία TCD μειώνει σημαντικά τις εκπομπές CO2, τα σωματίδια και την ολίσθηση μεθανίου παράγοντας υδρογόνο ενώ δεσμεύει άνθρακα στη στερεά του μορφή. Το Rotobox έχει τη δυνατότητα να μειώσει τις συνολικές εκπομπές άνθρακα έως και 100%, ανάλογα με τη μέθοδο θέρμανσης που χρησιμοποιείται. Το μετατρεπόμενο υδρογόνο από το CCS μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κυψέλες καυσίμου ή ως καύσιμο ανάμειξης για κινητήρες καύσης ή λέβητες αερίου.
Η λύση του Rotoboost είναι εύκολα επεκτάσιμη για να πληροί τους μελλοντικούς κανονισμούς εκπομπών, με χαμηλότερες απαιτήσεις ηλεκτρικής ισχύος σε σύγκριση με τα συμβατικά συστήματα δέσμευσης άνθρακα και λιγότερο χώρο αποθήκευσης που απαιτείται για στερεό άνθρακα, επιτρέποντας στο σύστημα και τη σχετική αποθήκευση να παραμείνουν συμπαγή ακόμη και για μεγάλα ταξίδια. Το σύστημα είναι κατάλληλο για πλοία μεταφοράς LNG και άλλα πλοία που τροφοδοτούνται με LNG, προσφέροντας μια πρόσθετη επιλογή για τους πλοιοκτήτες για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές.
Το AiP επικυρώνει το σύστημα CCS της Rotoboost ως συμβατό με τις στοχευμένες και ολοκληρωμένες κανονιστικές απαιτήσεις της LR, σηματοδοτώντας ένα ακόμη ορόσημο στην ανάπτυξη της τεχνολογίας δέσμευσης άνθρακα.
Ο Andy McKeran, Εμπορικός Διευθυντής της Lloyd's Register, δήλωσε: «Πιστεύω ότι η απαλλαγή της ναυτιλίας από τις ανθρακούχες εκπομπές ξεκινά τώρα και πρέπει να βρούμε λύσεις που μειώνουν τις εκπομπές σήμερα. Ως εκ τούτου, είμαι στην ευχάριστη θέση να απονείμω την καταρχήν έγκριση στη Rotoboost για το καινοτόμο σύστημα δέσμευσης άνθρακα. Η επίλυση της αντλησης των εκπομπών μεθανίου στη βιομηχανία, μέσω της τεχνολογίας επιτρέπει στο LNG να γίνει ένα μελλοντικό καύσιμο που είναι άμεσα διαθέσιμο σήμερα, με την επιφύλαξη της οικονομικής προσιτότητας - η οποία κατατάσσεται υψηλότερα από οποιοδήποτε άλλο υποτιθέμενο καύσιμο χαμηλότερων εκπομπών που είναι διαθέσιμο σήμερα».
Η Kaisa Nikulainen, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Rotoboost, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσουμε στη ναυτιλιακή βιομηχανία μια νέα προσέγγιση για την αντιμετώπιση των εκπομπών χωρίς συμβιβασμούς στην αποδοτικότητα των φορτίων και τη συνολική οικονομία. Η τεχνολογία μας εισάγει μια νέα προοπτική για τα ορυκτά καύσιμα, αποδεικνύοντας πώς μπορούν να είναι εξίσου πράσινα όταν χρησιμοποιούνται καινοτόμα. Εκτός από το υδρογόνο ως πράσινο καύσιμο ανάμειξης, το υποπροϊόν μας, ο πυρολυτικός γραφίτης, είναι επίσης ένα εξαιρετικό υλικό ανόδου ποιότητας μπαταρίας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και παραγωγή πράσινου χάλυβα. Αυτή η κυκλική οικονομία δημιουργεί ένα ισχυρό εργαλείο για την καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη και της κλιματικής αλλαγής τόσο στην ξηρά όσο και στη θάλασσα. Η τεχνολογία μας επιδεικνύει επίσης μεγάλες δυνατότητες στην οικονομικά αποδοτική παραγωγή πράσινης μεθανόλης και αμμωνίας σε χερσαίες εγκαταστάσεις, γεγονός που παρέχει περαιτέρω στη ναυτιλιακή βιομηχανία άλλες προσιτές εναλλακτικές επιλογές καυσίμων».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter