Κυρ05052024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Στο «μικροσκόπιο» του EMSA τα βιοκαύσιμα

0Biofuels

Ελαχιστότατη είναι επι του παρόντος η χρήση βιοκαυσίμων για την πρόωση πλοίων.

Σύμφωνα με επικαιροποιημένη έρευνα του EMSA αλλά και τα στοιχεία του ΙΜΟ το 99,91% των πλοίων παραμένει στην χρήση καυσίμων με βάση τον άνθρακα. Ωστόσο η έκθεση διαπιστώνει ότι υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες για τα βιοκαύσιμα να απορροφήσουν μεγαλύτερο μερίδιο της συνολικής κατανάλωσης ναυτιλιακών καυσίμων και να στηρίξουν τις φιλοδοξίες της ΕΕ και του ΔΝΟ για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου για τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Οι πρόσφατες κανονιστικές εξελίξεις στην ΕΕ που καλύπτουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και την πτυχή του κύκλου ζωής των καυσίμων παρέχουν μια δέσμη μέτρων σύμφωνα με τους κλιματικούς στόχους που θα μπορούσαν να επιταχύνουν την έγκρισή τους. Τα χαρακτηριστικά των βιοκαυσίμων, δηλαδή η δυνατότητα αντικατάστασης των συμβατικών υδρογονανθράκων διυλισμένου πετρελαίου χωρίς ουσιαστικές τροποποιήσεις (και σε ορισμένες περιπτώσεις, χωρίς καμία τροποποίηση) σε κινητήρες, δεξαμενές καυσίμων, αντλίες ή συστήματα τροφοδοσίας, μπορούν να προσφέρουν μια άμεση, ελκυστική και οικονομικά αποδοτική λύση, για τον υφιστάμενο στόλο. Η παρούσα έκθεση παρέχει ενημέρωση σχετικά με προηγούμενη μελέτη που ανέπτυξε ο EMSA σχετικά με τα βιοκαύσιμα, εξετάζοντας το πλήρες φάσμα των βιοκαυσίμων, τόσο υγρών όσο και αερίων, από την άποψη της τρέχουσας παραγωγικής ικανότητας, των υποδομών αποθήκευσης και διανομής και των τεχνολογιών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας· Περιλαμβάνει επίσης τεχνοοικονομικές αναλύσεις και περιλαμβάνει περιπτωσιολογικές μελέτες βάσει κινδύνου για την αξιολόγηση των δυνατοτήτων τους για τον τομέα της ναυτιλίας. Επίσης, η μελέτη προσδιορίζει με σαφήνεια τα βασικά πλεονεκτήματα στη χρήση βιοκαυσίμων στη ναυτιλία και τις υπόλοιπες προκλήσεις, τεχνολογικά και ρυθμιστικά κενά που περιορίζουν την άμεση εφαρμογή.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter