Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η BIMCO δημοσιεύει ρήτρα μετάβασης EEXI

rupoi ploion6

Ο νέος κανονισμός του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), ο οποίος θα απαιτήσει από τα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα, πρόκειται να τεθεί σε ισχύ σε λιγότερο από ένα έτος. Δεδομένου ότι η συμμόρφωση θα ωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό από τη συνεργασία μεταξύ πλοιοκτητών και ναυλωτών, η BIMCO έχει αναπτύξει νέα ρήτρα για την αντιμετώπιση των αλλαγών.
Οι τροποποιήσεις της διεθνούς σύμβασης για την πρόληψη της ρύπανσης από πλοία (MARPOL) παράρτημα VI πρόκειται να τεθούν σε ισχύ την 1η Νοεμβρίου 2022, ενώ οι απαιτήσεις για την πιστοποίηση EEXI θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2023.
Ο νέος κανονισμός θα απαιτήσει από τα υφιστάμενα πλοία να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους κατά προσέγγιση, σύμφωνα με την απαίτηση της EEDI για νέα πλοία σήμερα. Για μεγάλο μέρος του παγκόσμιου στόλου, η απόκτηση της πιστοποίησης EEXI για ένα πλοίο μπορεί να σημαίνει την εφαρμογή τεχνικών τροποποιήσεων, κυρίως μέσω του περιορισμού της ισχύος του κινητήρα (EPL) ή του περιορισμού της ισχύος του άξονα (SHAPOLI).
Η νέα ρήτρα μετάβασης EEXI μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε υφιστάμενα όσο και σε μελλοντικά συμβαλλόμενα μέρη χρονοναυλωτή.
Εξετάζει τη σχέση μεταξύ πλοιοκτητών και ναυλωτών στο πλαίσιο της συμμόρφωσης με τον νέο κανονισμό, όπου απαιτούνται τεχνικές τροποποιήσεις και λογικές τροποποιήσεις στις περιγραφές και τις εγγυήσεις των συμβαλλόμενων μέρη.
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει περισσότερες ρυθμίσεις με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 της ναυτιλίας στο μέλλον, η ανάγκη για νέες συμβάσεις και ρήτρες αυξάνεται.
"Οι επερχόμενες ρυθμιστικές αλλαγές θα επηρεάσουν τον τρόπο λειτουργίας των πλοίων στο μέλλον και θα απαιτήσουν μια νέα προσέγγιση στη συμβατική σχέση μεταξύ ιδιοκτητών και ναυλωτών", αναφέρει ο Peter Eckhardt του Γερμανού εφοπλιστή F. Laeisz, ο οποίος ηγείται της συντακτικής ομάδας.
«Εκτός από το EEXI, αναπτύσσουμε επίσης ρήτρες για τα συστήματα εμπορίας εκπομπών (ETS) και το καθεστώς δείκτη έντασης άνθρακα (CII) για την αντιμετώπιση των μελλοντικών προκλήσεων για τη βιομηχανία», λέει ο Søren Larsen, Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας στην BIMCO.
Η ρήτρα μετάβασης EEXI για τα συμβαλλόμενα μέρη του Χάρτη του Χρόνου έχει αναπτυχθεί από ομάδα εμπειρογνωμόνων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter