Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Υπό πίεση…

0IMO Counciljpg

Υπό πίεση βρίσκεται ο ΙΜΟ όσον αφορά στα μέτρα που αφορούν τη μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων από τα πλοία και την εφαρμογή των χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί.

Ως γνωστόν ο ΙΜΟ θα συνεδριάσει ουσιαστικά αυτό το μήνα και ξανά το Νοέμβριο για να συζητήσει ένα βραχυπρόθεσμο μέτρο για τα αέρια του θερμοκηπίου με στόχο τη μείωση της έντασης του άνθρακα των πλοίων κατά τουλάχιστον 40% έως το 2030. Ωστόσο ο ΙΜΟ και γενικότερα η ευρωπαϊκή ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει τις «ορέξεις» της ΕΕ για την λήψη μέτρων αλλά και τις πιέσεις που ασκούν πλέον και οι ναυλωτές μερίδα των οποίων υποστηρίζει την εισαγωγή μιας εισφοράς άνθρακα για τα ναυτιλιακά καύσιμα. Πρόσφατα η Trafigura πρότεινε την επιβολή μιας εισφοράς για τα καύσιμα της ναυτιλίας μεταξύ $ 250 και $ 300 ανά τόνο ισοδύναμου CO2 σε ένα σύστημα «feebate» με στόχο να ανταμείψει εκείνους που χρησιμοποιούν καύσιμα χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Να σημειωθεί ότι στο τραπέζι των συζητήσεων έχουν πέσει πολλές προτάσεις μία εκ των οποίων αφορά στο χάρτη καταγραφής των αέριων ρύπων που προϋποθέτει τη συμμετοχή των ναυτιλιακών εταιριών και όχι μόνο για την αποτύπωση των στοιχείων. Πάντως ο ΙΜΟ θα συνεδριάσει ουσιαστικά αυτό το μήνα και ξανά το Νοέμβριο για να συζητήσει ένα βραχυπρόθεσμο μέτρο για τα αέρια του θερμοκηπίου με στόχο τη μείωση της έντασης του άνθρακα των πλοίων κατά τουλάχιστον 40% έως το 2030.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter