Κυρ04282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Πρωτοβουλία του ICS κατά της παρενόχλησης και του bullying στο ναυτιλιακό τομέα

ICS Iogo

Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS), εγκαινίασε μια σειρά «Αρχές του κλάδου για τη θέσπιση αποτελεσματικών μέτρων για την καταπολέμηση και την εξάλειψη της παρενόχλησης και του εκφοβισμού στον ναυτιλιακό τομέα».


Οι αρχές δημοσιεύθηκαν στο πλαίσιο έκθεσης του International Labour Organization (ILO) μαζί με το Lloyd's Register Foundation (LRF) και την Gallup σχετικά με εμπειρίες βίας και παρενόχλησης στην εργασία. Η πρώτη στο είδος της παγκόσμια έρευνα και ανάλυση επωφελήθηκε από τις πληροφορίες 74.364 ερωτηθέντων σχετικά με την απασχόληση σε διάφορους τομείς σε 121 χώρες και επικράτειες. Διαπίστωσε ότι ένας στους πέντε ανθρώπους (σχεδόν 23%) στην εργασία έχει βιώσει βία και παρενόχληση στην εργασία, είτε σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική.
Το ICS υπέβαλε τις αρχές του κλάδου στις παγκόσμιες ρυθμιστικές αρχές του ΟΗΕ για τη ναυτιλία, τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ) και τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), πριν από μια κοινή συνάντηση μεταξύ των δύο οργάνων του ΟΗΕ, μαζί με κυβερνήσεις, πλοιοκτήτες και συνδικάτα, που συγκλήθηκαν για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος στον ναυτιλιακό τομέα. Η κοινή συνεδρίαση της τριμερούς ομάδας εργασίας ΔΟΕ/ΔΝΟ για τον προσδιορισμό και την αντιμετώπιση των ζητημάτων των ναυτικών και του ανθρώπινου παράγοντα θα πραγματοποιηθεί από τις 27 έως τις 29 Φεβρουαρίου 2024.
Μέσω του εγγράφου πολιτικής του, το ICS καθορίζει πέντε υψηλού επιπέδου και οκτώ λεπτομερείς αρχές για την επιτυχή καταπολέμηση της παρενόχλησης και του εκφοβισμού. Κατά τον καθορισμό των αρχών, το ICS άντλησε έμπνευση από μια σειρά πολιτικών και συμπληρωματικών πρωτοβουλιών, που παρέχονται από ναυτιλιακές εταιρείες στο πλαίσιο του παγκόσμιου δικτύου πλοιοκτητών και φορέων εκμετάλλευσης. Μεταξύ της νέας σειράς αρχών είναι η ανάγκη οι μεμονωμένες εταιρείες να ορίζουν και να γνωστοποιούν με σαφήνεια τι σημαίνει «παρενόχληση και εκφοβισμός» για αυτές, συμπεριλαμβανομένων παραδειγμάτων συμπεριφορών που συνιστούν αυτές τις ενέργειες. Οι αρχές τονίζουν επίσης την αξία της θέσπισης σαφών και αδιαμφισβήτητων διαδικασιών διαχείρισης καταγγελιών των εταιρειών που καλύπτουν την ακτή και όλα τα τμήματα του πλοίου με έναν ειδικό Υπεύθυνο Παραπόνων που έχει οριστεί ως ερευνητής σε καθεμία από αυτές τις ομάδες.
Σε ξεχωριστό έγγραφο που θα εξεταστεί στην επικείμενη συνάντηση ILO / ΙΜΟ, το ICS τονίζει ότι οι πολιτικές και οι πρωτοβουλίες των εταιρειών από μόνες τους δεν επαρκούν για την αντιμετώπιση του ζητήματος, προσθέτοντας ότι η ικανότητα του ναυτιλιακού τομέα να καταπολεμήσει επιτυχώς την παρενόχληση και τον εκφοβισμό εξαρτάται επίσης σε μεγάλο βαθμό από την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας μεταξύ κυβερνήσεων, εκπροσώπων πλοιοκτητών και ναυτικών (συνδικάτα), συμπεριλαμβανομένης της προώθησης θετικών πολιτισμών επί του πλοίου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter