Πεμ05162024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ασφάλεια στη θάλασσα: Επικαιροποιημένος οδηγός για από-επιβιβάσεις πιλότων

0ploigida

Κυκλοφόρησε η επικαιροποιημένη έκδοση του οδηγού που αφορά στα μέτρα ασφαλείας που αφορούν στις από-επιβιβάσεις πιλότων στα πλοία που επιμελήθηκαν το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) και η Διεθνής Ένωση Ναυτικών Πιλότων (IMPA) εκπόνησαν αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές σε συνεργασία με τους εταίρους του κλάδου όπως BIMCO, CLIA, IGP&I, IFSMA, INTERCARGO και ITF. Οι ρυθμίσεις μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των κλιμακωτών κλιμάκων, πρέπει να συμμορφώνονται με τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη διεθνή σύμβαση για την ασφάλεια της ζωής στη θάλασσα (SOLAS) κεφάλαιο V του κανονισμού 23. Η SOLAS V/23.2.3 αναφέρει επίσης ότι μια πιλοτική σκάλα πιστοποιείται από τον κατασκευαστή ως σύμφωνη με το V/23 ή "με διεθνές πρότυπο αποδεκτό από τον Οργανισμό" και αναφέρεται στο πρότυπο ISO 799:2004 "Πλοία και ναυτική τεχνολογία – πιλοτικές σκάλες". Η συμμόρφωση με τη συγκεκριμένη διάταξη της SOLAS V/23 μπορεί να επιτευχθεί όταν ένας κατασκευαστής έχει πιστοποιηθεί ότι η πιλοτική σκάλα συμμορφώνεται με οποιοδήποτε από τα παραπάνω πρότυπα, σημειώνοντας ότι δεν είναι πανομοιότυπα. Η ευθύνη για τις ασφαλείς πρακτικές μεταφοράς προσωπικού εναπόκειται σε κάθε πρόσωπο που συμμετέχει στη δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένων των ιδιοκτητών, των χειριστών, του πλοιάρχου και του πληρώματος του σκάφους, των παρόχων πλοήγησης, των πιλότων και του πληρώματος του σκάφους πλοηγών, καθώς και του μεταφερόμενου προσώπου. Όλα τα μέρη θα πρέπει να τηρούν τόσο το πνεύμα όσο και την πρόθεση των κανονισμών, ώστε να διασφαλίζεται ότι δεν τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια. Κατά τη διεξαγωγή επιθεωρήσεων ελέγχου του κράτους λιμένα, οι επιθεωρητές θα δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην κατάσταση όλου του εξοπλισμού και στην εφαρμογή res.A.1045(27), MSC.1/Circ.1428 και MSC.1/Circ.1495/Rev.1. Η συμμόρφωση με τα αναφερόμενα πρότυπα δεν εξασφαλίζει από μόνη της την ασφάλεια σε κάθε περίπτωση. Ως εκ τούτου, ο πλοίαρχος ή ο αρμόδιος αξιωματικός που εποπτεύει τη εφαρμογή των πιλοτικών ρυθμίσεων μεταφοράς θα πρέπει να αξιολογεί κατά πόσον θα διατεθούν συμπληρωματικά μέτρα, όπως σωσίβια, σανίδες σωτηρίας και σωσίβια για την ενίσχυση της ασφάλειας του προσωπικού.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter