Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ο DNV GL βραβεύει τη ShipInox με το πρώτο AiP για design LNG Bunker πλοίου, βασισμένου σε Offshore Supply Vessel

0ShipInox

O νηογνώμονας DNV GL χορήγησε την εταιρία ShipInox με Approval in Principle (AiP) για το νέο design ενός small-scale LNG carrier/bunker πλοίου. Είναι το πρώτο εγκεκριμένο από κλάση design, βασισμένο σε ένα offshore supply vessel (OSV). Με 92 μέτρα μήκος, το πλοίο θα έχει μεταφορική ικανότητα 6.000 κυβικών μέτρων υγροποιημένου φυσικού αερίου.


Το ενδιαφέρον για το υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο συνεχώς αυξάνεται στη βιομηχανία της ναυτιλίας. Η πιο πρόσφατη πρόγνωση του DNV GL προβλέπει ότι ως το 2050, πάνω από το 20% της συνολικής ενέργειας στη ναυτιλία θα προέρχεται από τα LNG καύσιμα. Σε πιο σύντομο διάστημα, με το Sulphur cap να τίθεται σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2020, ο συνδυασμός της τεχνικής ωριμότητας, αποτελεσματικότητας, διαθεσιμότητας και η μείωση εκρροής ρύπων συνεπάγεται ότι τα LNG καύσιμα αποτελούν βιώσιμη επιλογή για μία πλειάδα πλοίων, και ιδίως για τα newbuilding projects.
«Η ενθουσιώδης υποστήριξη, της οποίας έχουμε γίνει αποδέκτες καθ’ όλη την απαιτητική περίοδο διαμόρφωσης αυτού του σχεδίου, μας κάνει να αισθανόμαστε ευγνώμονες» δηλώνει ο Rune Østbøe, CEO της ShipInox. «Όχι μόνο ο DNV GL και η Norwegian Maritime Authority (NMA), αλλά και ένα διευρυμένο φάσμα εταιριών που γεφυρώνουν την πρωτοπορία στη Νορβηγία, έως και οι LNG ειδικοί της Torgy, και της Fearnleys, όλοι μας έχουν δώσει τη δυνατότητα να ανταποκριθούμε με επιτυχία σε αυτό το design. Είμαστε πλέον σε θέση να μπορούμε να ενισχύσουμε την επίσπευση της δημιουργίας small scale LNG, γρήγορα διαθέσιμο στην αγορά και χαμηλού κόστους LNG bunker πλοίου.»
«Είμαστε πολύ περήφανοι που η ShipInox μας ζήτησε να είμαστε μέρος αυτού του ενδιαφέροντος και πρωτοποριακού project», είπε ο Trond Honde, Senior Vice President της DNV GL – Maritime. «Αυτό το σχέδιο θα μπορούσε να είναι μία βιώσιμη επιλογή για πλοιοκτήτες που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν και σε διαφορετικούς τομείς μίας απαιτητικής αγοράς, ιδιαίτερα όσο το ΥΦΑ συνεχίζει να κερδίζει έδαφος στη ναυτιλία.»
«Αυτό το AiP είναι αποτέλεσμα μίας εξαιρετικής συνεργασίας, η οποία συμπεριέλαβε ένα workshop που αφορούσε στη δυνατότητα εφαρμογής απευθυνόμενο στους σχεδιαστές, στις Norwegian Maritime Authorities, σε έναν OSV owner και DNV GL ειδικούς,» λέει ο Johan Petter Tutturen, Business Director για τα Gas Carriers, DNV GL – Maritime. «Είχαμε τη δυνατότητα να εξασφαλίσουμε το ότι αυτό το νέο design είναι εξ ολοκλήρου σε εναρμόνιση με το 2016 IGC Code και τους σχετικούς κανόνες νηογνώμονα. Πρόκειται για μια «μαρτυρία» που αφορά στην εμπειρογνωμοσύνη και τη δέσμευση προς όλους τους συμβαλλόμενους σχετικά με το ότι μπορέσαμε να αντιληφθούμε αυτή την απαιτητική ιδέα και πως ανυπομονούμε να δούμε τα πρώτα projects να τίθενται σε εφαρμογή.»
«Εστιάζουμε στην “πράσινη” ναυτιλία και ανάπτυξη καυσίμων, καθώς και στην εμπειρία μας στη διαχείρηση καινοτόμων designs, γεγονός που μας φέρνει σε πλεονεκτική θέση για projects, τα οποία αμφισβητούν τα κατεστημένα στη ναυτιλία» δήλωσε η Karolina Lundgren, από τη Norwegian Maritime Authority. «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η ShipInox αποφάσισε να μας συμπεριλάβει από νωρίς στις διαδικασίες. Για μελλοντικές εξελίξεις, είναι ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα το ότι τα περισσότερα προβληματικά ζητήματα έχουν υπολογιστεί πολύ προσεκτικά τόσο από τη ShipInox, όσο και από τον DNV GL και η ανάγκη για εναλλακτικά designs έχει ήδη αναγνωριστεί.»
Το Approval in Principle συνιστά μία ανεξάρτητη αξιολόγηση μιας ιδέας εντός ενός συμφωνημένου πλαισίου, που επιβεβαιώνει ότι το σχέδιο είναι εφικτό και δεν υπάρχει κανένα σημαίνον κώλυμα, το οποίο πιθανώς να εμπόδιζε την πραγματοποίηση της ιδέας. Το AiP τυπικά διαδραματίζεται σε πρώιμο στάδιο ενός project, προκειμένου να επιβεβαιωθεί η δυνανότητά του για πραγματοποίηση, απευθυνόμενο τόσο στην ομάδα του project, όσο και στο management της εταιρείας, εξωτερικούς επενδυτές ή μελλοντικούς ρυθμιστικούς φορείς.
Η ShipInox S.A. είναι μια Νορβηγική εταιρία από το Stavanger, η οποία έχει ιδρυθεί με σκοπό να φέρει στην αγορά οικονομικώς αποδοτικά και κατάλληλα για τις ανάγκες των πελατών small-scale LNG (SSLNG). Η εταιρία διοικείται από τον ιδρυτή Rune Østbøe με 25 χρόνια εμπειρίας ως merchant marine LPG officer, ως executive offshore ship manager και ως offshore shipbroker & consultant.
H Norwegian Maritime Authority (NMA) είναι η διοικητική και εποπτείας αρχή στο πλαίσιο διαφύλαξης της ζωής, της υγείας, των υλικών αξιών και του περιβάλλοντος στα πλοία που φέρουν τη Νορβηγική σημαία και στα ξένα πλοία που πλέουν σε Νορβηγικά νερά. Η ΝΜΑ έχει το χρέος να παρέχει καθοδήγηση στους πελάτες μας. Λειτουργεί συμβουλευτικά για το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Αλιείας, το Υπουργείο Κλίματος και Περιβάλλοντος και άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες. Η καθοδήγηση θα πρέπει να είναι σαφής, συνεπής και βασισμένη σε επαγγελματική τεχνογνωσία και διακριτικότητα. Η NMA θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο για τη βιομηχανία και τις πολιτικές αρχές στον τομέα της ασφάλειας και των περιβαλλοντικών δραστηριοτήτων, ενώ εκ παραλλήλου θα ενθαρρύνει τη συντήρηση και περεταίρω ανάπτυξη μίας «ισχυρής» Νορβηγικής σημαίας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter