Τρι05072024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Στα σκαριά η κατασκευή «θηριώδους» LNG carrier

0HudongZhonghua.jpeg

Μέχρι τώρα είχαμε τον «συνεχιζόμενο γιγαντισμό» των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Αλλά τώρα ο «γιγαντισμός» αυτός περνά και στα LNG carriers καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας Hudong-Zhonghua Shipbuilding και DNV GL υπέγραψαν συμφωνία για την ανάπτυξη-κατασκευή του μεγαλύτερου μέχρι ώρας πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Σε σύγκριση με τα σημερινά μεγέθη των πλοίων της κατηγορίας το υπό κατασκευή πλοίο είναι 55% μεγαλύτερο αφού η μεταφορική του ικανότητα προσδιορίστηκε στα 270.000 κυβικά μέτρα γεγονός που ουσιαστικά περιορίζει και το κόστος μεταφοράς, όπως άλλωστε ακριβώς συμβαίνει και με τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Να σημειωθεί ότι η Κίνα έχει στρέψει τον προσανατολισμό της εσχάτως στις φιλικές προς το περιβάλλον πηγές ενέργειας με την China National Offshore Oil Corporation να ανακοινώνει την αύξηση των τερματικών σταθμών υποδοχής-εκφόρτωσης LNG με την κατασκευή δύο νέων σταθμών στις επαρχίες Fujian και Jiangsu. Αξίζει να υπενθυμιστεί τέλος ότι η COSCO έχει ξεκινήσει να επενδύει στα μεγάλης μεταφορικής ικανότητας πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η Κίνα θα αναπτύξει προσεχώς στόλο γιγάντων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter