Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Στο μικροσκόπιο οι mega-alliances

maersk-conatiner-2

Μπορεί κύκλοι του διεθνούς εμπορίου να ανησυχούν ως προς τη διαμόρφωση των τιμών και του ανταγωνισμού από τους μεγάλους συνασπισμούς, οι αναλυτές του τομέα να ερίζουν για τις πιθανές επιπτώσεις του πλεονάζοντος τονάζ αλλά τώρα φαίνεται ότι ήρθε η ώρα για ένα νέο κύκλο ζητήσεων.

Και ερωτημάτων που μέλλεται να απαντηθούν καθώς αυτός ο μήνας είναι καθοριστικός τουλάχιστον για την Ρ3 .

Ο λόγος στο αμιγώς «τεχνικό μέρος». Καθώς οι μέσοι όροι σε TEU των στόλων της P3, G6 και Cosco-China έχουν αποτιμηθεί σε panel της 14ης Trans-Pacific Maritime conference και με «επικεφαλίδα» το παρεχόμενο σέρβις εκείνο που απασχολεί είναι η αξιοπιστία ως προς την παροχή υπηρεσιών κάθε μέλους της συμμαχίας και η επίπτωση από κάθε φορέα που θα βγάλει ένα μεγάλο πλοίο από το νερό. Το πού πρέπει ή που δεν πρέπει να από-δρομολογηθούν πλοία και σε ποια γεωγραφική ενότητα είναι ένα θέμα με την Κίνα να αποτελεί ένα εκ των «γρίφων».

Στα μεγέθη και στις ταχύτητες οι συζητήσεις για το cost effective αλλά και στις εκατέρωθεν προθέσεις των συνασπισμένων δυνάμεων με το παρασκήνιο να δημιουργεί τα δικά του ερωτήματα ως προς τη μεθοδολογία συνεργασίας με το πελατειακό τους δυναμικό.

Και εδώ ετέθη από την πλευρά των πλοιοκτητών ,στο εν λόγω panel, το θέμα της ύπαρξης firewall για να προστατεύσει από την πιθανότητα να μοιραστούν εμπορικές πληροφορίες μεταξύ των μελών με τον Bill Woodhour να σημειώνει με νόημα ότι η συζητήση αυτή θα μπορούσε να εξελιχθεί σε βάθος δεκαετίας.

Αλλά και τα επίπεδα του on-time reliability και τις εσωτερικές διαφορές σε επίπεδο συνασπισμού, όσο και σε σύγκριση με τα επίπεδα που εμφανίζουν οι άλλοι συνασπισμοί (G6, Cosco-China)φαίνεται να αποτελούν αντικείμενο συζητήσεων για το τι αντικατοπτρίζει αυτό στις αγορές.

Ένα ακόμη συζητήσιμο ερώτημα που καταγράφηκε είναι αν οι πάροχοι στους συνασπισμούς θα επιχειρήσουν να θέσουν «εκτός μάχης» τονάζ προκειμένου να επιτύχουν καλύτερες πληρότητες και βασικά τιμές ναύλων αν και το εν λόγω ερώτημα απασχολεί και τη διεθνή αγορά.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter