Τρι04302024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Αυξάνει το στόλο της η ΗΜΜ

0HMM

Η HMM ανακοίνωσε σχέδια για επιτάχυνση των προσπαθειών επέκτασής της, εστιάζοντας τόσο στη ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων όσο και στις δραστηριότητες ξηρού χύδην φορτίου, σε μια κίνηση που έχει σχεδιαστεί για να διπλασιάσει το μέγεθος της επιχείρησης έως το 2030.

Η ανακοίνωση έρχεται αφού οι κρατικά ελεγχόμενες τράπεζες «έβαλαν στο ράφι» τα σχέδια ιδιωτικοποίησης της εταιρίας και καθώς η κορεατική κυβέρνηση έδωσε σχέδια για την παροχή περαιτέρω οικονομικής στήριξης στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
"Σχεδιάζουμε να οικοδομήσουμε ένα σταθερό χαρτοφυλάκιο επεκτείνοντας την επιχείρηση χύδην και ολοκληρωμένης εφοδιαστικής, εστιάζοντας στην επιχείρηση εμπορευματοκιβωτίων", δήλωσε η HMM ανακοινώνοντας τη μεσοπρόθεσμη έως μακροπρόθεσμη στρατηγική της για το 2030. Αυτό ακολουθεί μια ανακοίνωση του 2022 όπου ο αερομεταφορέας είχε ανακοινώσει ότι θα επενδύσει 11,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε πέντε χρόνια με το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης για νέα πλοία, καθώς και τερματικούς σταθμούς και εγκαταστάσεις υλικοτεχνικής υποστήριξης.
Η HMM αναμένεται να φτάσει συνολικά τα 84 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων το 2024 με χωρητικότητα 920.000 TEU. Αυτό περιλαμβάνει την παράδοση του πρώτου από δώδεκα νέα πλοία που παραγγέλθηκαν το 2021 από τη Hyundai Heavy Industries και την Daewoo Shipbuilding (τώρα Hanwha Ocean). Τον Ιανουάριο του 2024, η εταιρεία παρέλαβε το πρώτο πλοίο, το HMM Garnet (13.000 TEU), ανακοινώνοντας ότι θα φτάσει το 1 εκατομμύριο TEU με την παράδοση αυτής της κατηγορίας. Επιπλέον, ανέφεραν ότι το 80% του στόλου θα έχει χωρητικότητα μεγαλύτερη από 10.000 TEU, βελτιώνοντας τη δομή του κόστους και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητά του.
Η επόμενη φάση της στρατηγικής προβλέπει ότι η εταιρία θα φτάσει τα 1,5 εκατομμύρια TEU με 130 πλοία έως το 2030. Αυξάνουν επίσης την εστίαση στην υποβολή εκθέσεων βιωσιμότητας ότι δύο από τα πλοία που παραδίδονται φέτος, το καθένα με χωρητικότητα 7.700 TEU, θα τροφοδοτούνται με ΥΦΑ. Η νέα κατηγορία 13.000 TEU κατασκευάζεται έτοιμη για LNG και η εταιρεία παρήγγειλε πρόσφατα εννέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου μεθανόλης 9.000 TEU.
Η HMM κατατάσσεται σήμερα ως ο όγδοος μεγαλύτερος carrier, αλλά σημαντικά πίσω από τον επόμενο μεγαλύτερο αερομεταφορέα, τον Evergreen, ο οποίος έχει σήμερα χωρητικότητα περίπου 1,67 εκατομμυρίων TEU.
Η HMM τόνισε επίσης ισχυρά σχέδια ανάπτυξης για τon tom;ea ξηρού χύδην φορτίου, poy σήμερα διαθέτei 36 πλοία και θα αυξηθούν σε 110 πλοία μέχρι το 2030. Το DWT αναμένεται να αυξηθεί από 6,3 εκατομμύρια σε σχεδόν 12,3 εκατομμύρια. Η επέκταση ξηρού χύδην φορτίου σχεδιάζεται για την εξισορρόπηση του τμήματος εμπορευματοκιβωτίων, ενώ η HMM ανέφερε επίσης ότι θα κατασκευάσει και θα ναυλώσει car carriers και θα έχει τέσσερα νέα πλοία βαρέων ανυψωτικών που παραγγέλθηκαν το 2023.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter