Τρι05142024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Δέκα 10άρια παράγγειλε η MSC

0MSC Gulsun

H MSC «επέστρεψε» στο κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International Shipyard με μια παραγγελία για επιπλέον δέκα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με LNG. Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου 10.000 TEU έχουν αναπτυχθεί και σχεδιαστεί ανεξάρτητα από τη θυγατρική CIMC της CIMC Ocean Engineering Design and Research Institute (CIMC ORIC). Ο Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) υπερβαίνει τα σημεία αναφοράς που ορίζονται από τα πρότυπα εκπομπών Φάσης ΙΙΙ του ΙΜΟ, παρουσιάζοντας σημαντική μείωση κατά 50%. Ο δείκτης έντασης εμπορευματοκιβωτίων (CII) παραμένει εντός των βέλτιστων λειτουργικών ορίων έως το 2040. Το χρονοδιάγραμμα παράδοσης για αυτά τα πλοία ορίζεται μεταξύ του τέλους του 2026 και του 2027 ενώ το κόστος της παραγγελίας δεν έχει γίνει γνωστό. Η τελευταία παραγγελία είναι συνέχεια από μια σύμβαση που υπογράφηκε στις αρχές του 2023, όταν η MSC παρήγγειλε δέκα Neopanamax πλοία 11.500 TEU που κινούνται επίσης με LNG. Με βάση τα στοιχεία της Alphaliner, η εταιρεία έχει ήδη το ισχυρότερο βιβλίο παραγγελιών στον τομέα που περιλαμβάνει περισσότερα από 130 πλοία. Νωρίτερα φέτος, η MSC αναδείχθηκε ως ο πρώτος ωκεάνιος μεταφορέας που ξεπέρασε τα 5 εκατομμύρια TEU σε χωρητικότητα στόλου, αυξάνοντας τον στόλο της από 4 εκατομμύρια TEU σε 5 εκατομμύρια TEU σε μόλις 22 μήνες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter