Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Υπερπροσφορά;

0koyti

Θα επιφέρει αλλαγές στην στρατηγική των carriers όσον αφορά στις τιμολογήσεις διαμετακόμισης η υπερπροσφορά χωρητικότητας το τρέχον έτος ή όχι;

Η απάντηση στο ερώτημα φαίνεται πως απασχολεί είδη τους αναλυτές που επιχειρούν να αποτυπώσουν την εικόνα του πρώτου εξαμήνου του έτους. Σύμφωνα με την Alphaliner, η αύξηση της προσφοράς χωρητικότητας το 2024 αναμένεται να είναι στο 9,7%, υπερβαίνοντας την αύξηση της ζήτησης που κυμαίνεται στο 3%. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν αβεβαιότητες στη ναυτιλιακή βιομηχανία, με γεωπολιτικούς παράγοντες που προκαλούν καθυστερήσεις πλοίων και συμφόρηση λιμένων. Επιπλέον, οι περιορισμοί διέλευσης της διώρυγας του Παναμά συνεχίζονται παρά τη βελτίωση της στάθμης των υδάτων. Ωστόσο σχεδόν «σιωπηρά» οι carriers έχουν αναπροσαρμόσει προς τα επάνω τις τιμές FAK γεγονός που προδικάζει άσκηση πολιτικής διατήρησης των κερδών έναντι των κινδύνων πτώσης από την υπερπροσφορά. Ακόμη παραμένει άγνωστο αν θα αποσυρθούν μικρότερες μονάδες ή αν θα οδηγηθούν για scrapπαλαιότερες μονάδες που τώρα «υπεραπασχολούνται» μετά τις αλλαγές που επέφερε η κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα χάρη στην οποία υπήρξε αναδιάταξη των μεγάλων γραμμών με τον περίπλου της Αφρικής. Την ίδια στιγμή όσον αφορά στον περίπλου της Αφρικής ήδη έχει αρχίσει να καταγράφεται προβληματισμός για τις επιπτώσεις σε Κινεζικά και Ευρωπαϊκά λιμάνια όσον αφορά στα χρονοδιαγράμματα προσεγγίσεων, τις καθυστερήσεις αλλά και την επανεμφάνιση του προβλήματος με τους χώρους εναπόθεσης κενών και έμφορτων εμπορευματοκιβωτίων.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter