Πεμ05162024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η CMA CGM στρέφεται στη Wärtsilä για κινητήρες μεθανόλης

0CMA

Ο όμιλος Wärtsilä κέρδισε σύμβαση για την προμήθεια κινητήρων με μεθανόλη για τη γαλλική CMA CGM. Οι κινητήρες έχουν παραγγελθεί για έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000 TEU που κατασκευάζονται στο ναυπηγείο Dalian Shipbuilding στην Κίνα. Η παραγγελία καταχωρήθηκε από τη Wärtsilä το 2ο τρίμηνο του 2023.
Τα έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα είναι τα πρώτα πλοία CMA CGM που θα παραγγελθούν να λειτουργούν με καύσιμο μεθανόλης, καθώς η εταιρεία επιδιώκει επενδύσεις σε εναλλακτικά καύσιμα για την απαλλαγή των δραστηριοτήτων της από τον άνθρακα.
Η CMA CGM υπέγραψε μια τεράστια συμφωνία αξίας 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων νωρίτερα φέτος, παραγγέλνοντας δώδεκα μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου μεθανόλης 15.000 TEU και τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου LNG 23.000 TEU, από την China State Shipbuilding Corporation (CSSC).
Για κάθε ένα από τα σκάφη, το πλήρες πεδίο εφαρμογής Wärtsilä περιλαμβάνει τρεις εξακύλινδρους και έναν επτακύλινδρο κινητήρα Wärtsilä 32M εξοπλισμένους με συστήματα επιλεκτικής καταλυτικής μείωσης (SCR).
Ο εξοπλισμός έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί στα τέλη του 2024 και τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν το φθινόπωρο του 2025.
Η παραγγελία αποκαλύφθηκε με αφορμή μιας πρόσφατης συνεργασίας μεταξύ της Wärtsilä και της σουηδικής εταιρείας πορθμείων Stena Line για τη μετατροπή ορισμένων πλοίων της ναυτιλιακής εταιρείας σε καύσιμο μεθανόλης.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter