Παρ05032024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Τάδε έφη... Soren Toft της MSC

msctoft

Μιλώντας για πρώτη φορά στο φετινό Transpacific Maritime Conference, γνωστό ως TPM23, ο Διευθύνων Σύμβουλος της MSC, Soren Toft, έδωσε μια λεπτομερή επισκόπηση της συνεχιζόμενης ανάπτυξης της εταιρείας, των προσδοκιών για οικονομική ανάκαμψη και των προσπαθειών για βιώσιμη ναυτιλία.

Το ετήσιο συνέδριο TPM, το οποίο λαμβάνει χώρα στο Long Beach της Καλιφόρνια, είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σημαντικά γεγονότα για την αλυσίδα εφοδιασμού και τη βιομηχανία logistics. Ήταν η πρώτη εκδήλωση με φυσική παρουσία του TPM από το ξέσπασμα της COVID 19.

«Ο κόσμος αντιλήφθηκε μέσα από την κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας πόσο σημαντική είναι πραγματικά η βιομηχανία logistics και η ναυτιλία, καθώς το παγκόσμιο εμπόριο συνεχίζει να κινείται», δήλωσε ο Soren σε μια συνέντευξη στον Peter Tirschwell του Journal of Commerce. «Ανεδείχθη πραγματικά ο θεμελιώδης ρόλος που έχουμε και οι πελάτες σκέφτονται τώρα πώς να κάνουν την αλυσίδα εφοδιασμού ποιο ανθεκτική για το μέλλον».

Έχοντας πίσω τους την πανδημία,– για την οποία ο Tirschwell δήλωσε ότι «τέλειωσε» καθώς άνοιξε η φετινή εκδήλωση με ρεκόρ 3.500 συμμετεχόντων – οι αλυσίδες εφοδιασμού και η αγορά ναύλων έχουν εξομαλυνθεί και η παγκόσμια οικονομία αναμένεται να δει κάποιες βελτιώσεις το δεύτερο εξάμηνο του έτους, σύμφωνα με τον .

Η ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων θα χρησιμεύσει ως το θεμέλιο για την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου και «το παγκόσμιο εμπόριο θα επικρατήσει» παρά τις διαταραχές της COVID και γεωπολιτικών παραγόντων, παρατήρησε ο Soren. «Ο κόσμος θα συνεχίσει να είναι παγκοσμιοποιημένος, αλλά με μια πιο κατανεμημένη αλυσίδα εφοδιασμού», είπε.

Η MSC έχει επενδύσει σημαντικά στην ανανέωση του στόλου της τα τελευταία χρόνια και θα συνεχίσει να εισφέρει δισεκατομμύρια δολάρια για να διασφαλίσει ότι μπορεί να συνεχίσει να είναι μακροπρόθεσμος συνεργάτης για τους πελάτες, είπε ο Soren. Ως «πρώτα και κύρια» ναυτιλιακή εταιρεία, η MSC προτιμά να εκμεταλλεύεται τα δικά της πλοία και πιθανότατα το ποσοστό της ναυλωμένης χωρητικότητας στον στόλο της θα μειώνεται τους επόμενους μήνες, ενώ θα στείλει ορισμένα παλαιότερα πλοία προς ανακύκλωση.
Συνολικά, ο αντίκτυπος της βελτίωσης της λειτουργικής αποτελεσματικότητας του στόλου στο πλαίσιο της συμμόρφωσης με τον Δείκτη Έντασης Άνθρακα (CII) του ΙΜΟ του ΟΗΕ μπορεί να απορροφήσει το 7-10% της χωρητικότητας του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, είπε.

Όταν ρωτήθηκε για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, ο Soren αναγνώρισε ότι η επιθυμία της MSC να εξυπηρετήσει ολόκληρη την αγορά διαφέρει από τη δεδηλωμένη στρατηγική ορισμένων άλλων liners. «Εστιάζουμε στο τι θέλει ο πελάτης, όχι στο τι θέλουμε να προσφέρουμε», είπε. Η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη σε μακροπρόθεσμες συνεργασίες και επενδύσεις που κοιτάζουν μακριά στο μέλλον, πρόσθεσε, αρνούμενος να αποκαλύψει συγκεκριμένες λεπτομέρειες της στρατηγικής της εταιρείας.
«Είμαστε μια οικογενειακή εταιρεία, επομένως σκεφτόμαστε πολύ μακροπρόθεσμα», παρατήρησε ο Soren. «Για εμάς, έχει να κάνει με το πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε τα επόμενα 53 χρόνια ιστορίας και όχι μόνο το επόμενο τρίμηνο». Αυτό σημαίνει πραγματοποίηση επενδύσεων που θα διασφαλίσουν την ανάπτυξη της εταιρείας, την ενίσχυση του στόλου και την ανάπτυξη παραγωγικών terminals εμπορευματοκιβωτίων. Όπου οι πελάτες αναζητούν ψηφιακές λύσεις ή υπηρεσίες μέσω σιδηροδρόμων, φορτηγίδων, φορτηγών και αεροπορικών μεταφορών, η MSC μπορεί επίσης να τις προσφέρει, ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη.

Η συνέντευξη επικεντρώθηκε επίσης στο επείγον καθήκον της επίτευξης απαλλαγής από τον άνθρακα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού. Ως ο μεγαλύτερος liner στον κόσμο, η MSC προσπαθεί να είναι διαχειριστής των ωκεανών του κόσμου και για το σκοπό αυτό έχει επενδύσει ουσιαστικά σε τεχνολογίες αιχμής και ψηφιακές εφαρμογές για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης. Έχει επίσης πρωτοπορήσει στη χρήση αναμεμειγμένων βιοκαυσίμων με υπεύθυνη πηγή και σύντομα θα αρχίσει να χρησιμοποιεί υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως μέρος της μετάβασης προς την καθαρή απαλλαγή από τον άνθρακα έως το 2050.

Ο Soren εξέφρασε τη λύπη του για την έλλειψη παγκόσμιας τιμής άνθρακα και ενός παγκόσμιου ταμείου έρευνας και ανάπτυξης (R&D) που θα παρότρυνε τις εταιρείες να αναπτύξουν πράσινες λύσεις. Κάλεσε επίσης τις ενεργειακές εταιρείες που βρίσκονται στη διαδικασία παραγωγής βιώσιμων εναλλακτικών πράσινων καυσίμων να επιταχύνουν τη μετάβαση και ζήτησε περαιτέρω διακλαδική συνεργασία για να επιτευχθεί αυτό.

Η MSC εξετάζει μια πολύπλευρη προσέγγιση, αναπτύσσοντας διάφορους τύπους πηγών ενέργειας με στόχο τις μηδενικές εκπομπές, όπως συνθετικό LNG, πράσινη μεθανόλη και αμμωνία, για να προωθήσει τον στόλο της MSC του μέλλοντος όταν αυτά τα καύσιμα γίνουν διαθέσιμα σε κλίμακα. Όποια και αν είναι η λύση, ένα καθαρό μηδενικών εκπομπών μέλλον θα προσθέσει κόστος στην αλυσίδα εφοδιασμού και αυτό το κόστος θα μετακυλίεται τελικά στον καταναλωτή, επεσήμανε.

«Η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές είναι κάτι που πρέπει να λύσουμε», είπε. «Δεν είναι κάτι που ίσως πρέπει να διορθώσουμε, αυτό είναι κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να διορθώσουμε, και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter