Πεμ05022024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Πράσινα» χρηματοδοτικά εργαλεία «δρομολογεί» η MAERSK

0πράσινο

Ένα 10ετούς διάρκειας «πράσινο» ομόλογο ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ (565 εκατομμύρια δολάρια) για τη χρηματοδότηση της κατασκευής του πρώτου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000 TEU’s εκ των οκτώ που θα είναι σε θέση να λειτουργούν με ουδέτερη ως προς τον άνθρακα μεθανόλη έως το 2023 και το 2024, αντίστοιχα έβγαλε σήμερα η MAERSK. Η συναλλαγή είχε μεγάλη ζήτηση.«Η έκδοση πράσινων χρηματοδοτικών μέσων είναι ένα περαιτέρω βήμα για την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στις χρηματοδοτικές μας δραστηριότητες, καθώς αποτελεί αποτελεσματικό εργαλείο για τη διοχέτευση επενδύσεων σε έργα με θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο και, ως εκ τούτου, συμβάλλει στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και της Συμφωνίας του Παρισιού», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Patrick Jany. Η πράσινη χρηματοδότηση γίνεται όλο και πιο ελκυστική για τις ναυτιλιακές εταιρείες που εξετάζουν τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Η κινεζική ναυπηγείο CSSC (Χονγκ Κονγκ) Shipping εξέδωσε ομόλογα 500 εκατομμυρίων δολαρίων στο πλαίσιο των Αρχών Πράσινων Ομολόγων της ICMA για να στηρίξει την ανάπτυξη της πράσινης ναυτιλίας, με κουπόνι στο 2,1%. Η Hapag-Lloyd έχει επίσης χρησιμοποιήσει παρόμοιο καθεστώς.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter