Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Seanergy Maritime Holdings Corp.: Οικονομικά αποτελέσματα α' τριμήνου 2017

seanergy

Η Seanergy Maritime Holdings Corp. (η «Εταιρεία») (NASDAQ:SHIP) ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, η Εταιρεία πραγματοποίησε καθαρό κύκλο εργασιών ύψους 13,3 εκ. δολαρίων. Στις 31 Μαρτίου του 2017, τα ίδια κεφάλαια της Εταιρείας ήταν 26,7 εκ. δολάρια και τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν στα 6,9 εκ. δολάρια.

Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:

«Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2017, παρατηρήθηκαν τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης της αγοράς ξηρού φορτίου, ιδιαίτερα στον κλάδο των πλοίων Capesize.

Στα συγκεκριμένα πλοία, ο ημερήσιος ναύλος εκτοξεύτηκε στα 20.000 δολάρια και οι αξίες τους ανέκαμψαν σημαντικά από τα ιστορικά χαμηλά επίπεδα του 2016.

Όσον αφορά τη χρηματοοικονομική απόδοση της Εταιρείας το πρώτο τρίμηνο του 2017, ο καθαρός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 90% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016 λόγω του μεγαλύτερου στόλου καθώς και των βελτιωμένων συνθηκών της ναυλαγοράς. Επίσης, στο πρώτο τρίμηνο πετύχαμε μια ιδιαιτέρως επωφελή συμφωνία με μία από τις τράπεζές μας.

Βάσει της συμφωνίας αυτής, θα έχουμε κέρδος 11,4 εκ. δολάρια και τα ίδια κεφάλαια μας θα αυξηθούν πλέον του 30% με την ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης του σχετικού δανείου μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2017.

Το Μάρτιο του 2017, σύμφωνα με το επιχειρηματικό μας σχέδιο για επέκταση του στόλου με ποιοτικά πλοία, αγοράσαμε ένα ακόμα σύγχρονο Capesize.

Το συγκεκριμένο πλοίο, το οποίο κατασκευάστηκε το 2012 στη Hyundai της Νοτίου Κορέας και μετονομάστηκε σε Partnership, παραδόθηκε στην Εταιρεία το Μάιο του 2017.

Το Partnership ξεκίνησε πρόσφατα τη χρονοναύλωσή του με μεγάλη ευρωπαϊκή εταιρεία ενέργειας για περίοδο δώδεκα με δεκαοκτώ μήνες και με υψηλό ναύλο στα 16.200 δολάρια την ημέρα.

Με βάση τη δεκαοκτάμηνη περίοδο, η ναύλωση του Partnership αναμένεται να συνεισφέρει στην Εταιρεία περίπου 8,8 εκ. δολάρια σε μικτά έσοδα. Με την πρόσφατη παράδοση του Partnership, ο στόλος της Εταιρείας ανέρχεται σε έντεκα μοντέρνα πλοία (9 τύπου Capesize & 2 τύπου Supramax) με συνολική μεταφορική ικανότητα τους 1,7 εκ. τόνους.

Τον Ιούνιο του 2017, διακόψαμε το πρόγραμμα έκδοσης νέων μετοχών (At-The-Market) ύψους 20 εκ. δολαρίων. Από τον Αύγουστο του 2016 έως και τον Ιούνιο του 2017 αντλήσαμε περίπου 28,3 εκ. δολάρια από εκδόσεις μετοχών σε επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου και του προγράμματος «At-The-Market».

Η Εταιρεία χρησιμοποίησε το μεγαλύτερο μέρος αυτών των κεφαλαίων για να αποκτήσει πλοία σε ιστορικά χαμηλές τιμές, καθώς και για άλλες ιδιαίτερα επωφελείς συμφωνίες.

Συγκεκριμένα, μέρος των νέων κεφαλαίων χρησιμοποιήθηκε για την απόκτηση των πλοίων Lordship, Knightship και Partnership, καθώς και για την κάλυψη μέρους της ιδιαίτερα κερδοφόρας συμφωνίας πρόωρης αποπληρωμής ενός δανείου μας.

Οι ανωτέρω συναλλαγές συνδυαστικά εκτιμούμε ότι απέφεραν κέρδος περισσότερο από 27,9 εκ. δολάρια στην Εταιρεία μας.

Αναφορικά με τα θεμελιώδη της αγοράς, πιστεύουμε ότι η συνεχής αύξηση της ζήτησης για πρώτες ύλες, και ο σημαντικά μειούμενος ρυθμός αύξησης του παγκόσμιου στόλου ξηρού φορτίου, θα συμβάλουν σε περαιτέρω άνοδο των ναύλων και των αξιών των πλοίων.

Από τα παραπάνω, πιστεύουμε ότι ο κλάδος των πλοίων Capesize διαθέτει τα καλυτέρα θεμελιώδη στοιχεία και έχει τις καλύτερες προοπτικές στην αγορά του ξηρού φορτίου. Για το λόγο αυτό, η Εταιρεία θα συνεχίσει να επιδιώκει την απόκτηση σχετικών ποιοτικών πλοίων.

Συμπερασματικά, πιστεύουμε ακράδαντα ότι η επιτυχής υλοποίηση του επιχειρηματικού μας σχεδίου, μαζί με τις βελτιούμενες συνθήκες στην αγορά ξηρού φορτίου, θα συνεχίσουν να προσδίδουν σημαντική αξία στους μετόχους μας.»

Ο στόλος της Εταιρείας:

Όνομα πλοίου

Τύπος πλοίου

Μεταφορική Ικανότητα (σε dwt)

Έτος κατασκευής

Ναυπηγείο

Championship

Capesize

179.238

2011

Sungdong

Partnership

Capesize

179.213

2012

Hyundai

Knightship

Capesize

178.978

2010

Hyundai

Lordship

Capesize

178.838

2010

Hyundai

Gloriuship

Capesize

171.314

2004

Hyundai

Leadership

Capesize

171.199

2001

Koyo – Imabari

Geniuship

Capesize

170.057

2010

Sungdong

Premiership

Capesize

170.024

2010

Sungdong

Squireship

Capesize

170.018

2010

Sungdong

Guardianship

Supramax

56.884

2011

CSC Jinling

Gladiatorship

Supramax

56.819

2010

CSC Jinling

Σύνολο / Μέση Ηλικία

 

1.682.582

8,2 έτη

 

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter