Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Boxships: Ποια εικοσάρια; Πάμε στα εικοσπεντάρια…

Container Vessel Web 1 179114733

Μεγάλο, μεγαλύτερο, μέγιστο. Και έπεται και συνέχεια καθώς η ναυπηγική μάλλον δεν φαίνεται να θέτει όρια ως προς το μέγεθος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Η είδηση, που μέλλεται να επιβεβαιώθεί, πάντως περί της πρόθεσης ναυπήγησης από το με έδρα το Μονακό Scorpio Group μεγαλύτερου των 20.000 TEU's πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ήδη κάνει το γύρο του κόσμου προκαλώντας, «εγκεφαλικά επεισόδια» σε διοικήσεις μεγάλων λιμένων που μέχρι πριν λίγο έκαναν υπολογισμούς με βάση τα σημερινά δεδομένα. Τα οποία φαίνεται ότι θα ανατραπούν. Εμπειρογνώμονες σε γνώση των οποίων περιήλθε η πληροφορία σχολίαζαν ότι ήταν «υπόθεση χρόνου» να σπάσουν εκ νέου τα προς τα άνω όρια με δεδομένο ότι η σύγχρονη ναυπηγική έχει να επιδείξει «προτάσεις αιχμής». Απλά θα είναι κατά «πενήντα μέτρα μακρύτερο» σε σχέση με αυτά που ξέρουμε σήμερα ήταν το απλοϊκό σχόλιο τεχνικού εμπειρογνώμονα ο οποίος ευθείς αμέσως έθεσε μεταξύ των άλλων και θέμα βυθισμάτων. Δηλαδή ενός θέματος που ήδη ταλανίζει τα μεγάλα λιμάνια της Β. Ευρώπης πέρα των σχεδίων που έχουν για επεκτάσεις εγκαταστάσεων. Σύμφωνα πάντως με δημοσιεύματα η πρόθεση του Group να περάσει και στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων είχε αποτελέσει αντικείμενο συζητήσεων στο περιθώριο των Ποσειδωνίων 2014, όπου ως γνωστόν δόθηκε «ναυμαχία» ναυπηγείων και νηογνωμόνων για τις νέες κατασκευές και συνακόλουθα τα νέα μερίδια της αγοράς. Που δημιουργείται από κάτι τέτοια γεγονότα ελέω του ανταγωνισμού. Πάντως νέο πεδίο συζητήσεων αποτελεί η ναυπηγική μονάδα που θα το κατασκευάσει αλλά και ποια από τις μεγάλες εταιρίες εντός «συμμαχιών» θα το ναυλώσει για λογαριασμό της.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter