Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ενημερωμένη η ΜΜΙ

0πλ1

Η Moore Maritime Index #MMI, βάση δεδομένων που περιέχει λειτουργικά έξοδα και έσοδα από περισσότερα από 1.500 πλοία, ενημερώθηκε και είναι διαθέσιμη με τα δεδομένα του 2022.


Τα στοιχεία προέρχονται από ελεγμένες οικονομικές καταστάσεις πλοιοκτητών εταιρειών και ως εκ τούτου, τα αποτελέσματα που παράγει ο Δείκτης δείχνουν τον «πραγματικό κόσμο» των οικονομικών επιδόσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας σε περισσότερους από 20 τύπους πλοίων. Οι κυριότερες παραλήψεις είναι:
- Στα dry bulk carriers, οι συνολικές λειτουργικές δαπάνες αυξήθηκαν από 5% έως 9% στις διάφορες κατηγορίες πλοίων, με τη μεγαλύτερη αύξηση 9% να αναφέρουν τα σκάφη Handysize. Ειδικότερα, αναφέρθηκε αύξηση στα ασφαλιστικά έξοδα, λιπαντικά, καταστήματα, ανταλλακτικά, επισκευές και συντήρηση. Κοντά στα ίδια επίπεδα με το 2021 παρέμειναν το πλήρωμα και το διοικητικό κόστος. Σε ό,τι αφορά τα έσοδα, τα ποσοστά φάνηκαν να βελτιώνονται το 2022, με εξαίρεση τα μεγάλα Capesizes που μειώθηκαν αλλά παρέμειναν συνολικά σε ικανοποιητικά επίπεδα.
- Τα δεξαμενόπλοια ανέφεραν επίσης αύξηση των συνολικών λειτουργικών τους εξόδων, κυμαίνονται από 3% έως 7%. Όλες οι κατηγορίες των δεξαμενόπλοιων παρουσίασαν υψηλό κόστος για λιπαντικά και ανταλλακτικά, ενώ τα έξοδα επισκευής και συντήρησης ήταν υψηλότερα για πλοία μεταξύ 20.000 dwt και 120.000 dwt. Το κόστος πληρώματος παρέμεινε αμετάβλητο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ τα ασφαλιστικά έξοδα αυξήθηκαν στις περισσότερες κατηγορίες δεξαμενόπλοιων. Από άποψη εσόδων, τα ποσοστά εμφανίστηκαν πολύ βελτιωμένα, με τη μεγαλύτερη αύξηση να καταγράφεται στην κατηγορία Suezmax.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter