Παρ05032024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Με χαμηλούς ρυθμούς οι διαλύσεις

0διαλυτήριο

Μόνο 28 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν πάει για παλιοσίδερα μέχρι στιγμής το 2023 σύμφωνα με τα στοιχεία του Alphaliner γεγονός που προϊδεάζει ότι η αγορά scrap εξακολουθεί να κινείται με χαμηλούς ρυθμούς. Επί της ουσίας τα στοιχεία διέψευσαν εκτιμήσεις ότι τα νεότευκτα του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων θα έσπρωχναν παλαιότερες και μικρότερες σε δυναμικό μεταφοράς για scrap γεγονός που αποδίδεται στα συνεχιζόμενα υψηλά ποσοστά ναύλωσης και τη δύναμη της αγοράς μεταχειρισμένων. Η πρόβλεψη ήταν ότι το 2023 θα αντιστρέψει τις τάσεις των τελευταίων ετών. Η διάλυση κορυφώθηκε στο χρονικό διάστημα 2016-2017 κατά τη διάρκεια της τελευταίας επιβράδυνσης της αγοράς, με συνολικά περίπου ένα εκατομμύριο TEU σε χωρητικότητα που στάλθηκε για ανακύκλωση. Ακόμη και το 2020, καθώς η βιομηχανία άρχισε να βλέπει αύξηση της ζήτησης, σχεδόν 200.000 TEU χωρητικότητας στάλθηκαν για κατεδάφιση. Ωστόσο νέες εκτιμήσεις θέλουν την συγκεκριμένη αγορά να ανακάμπτει καθώς εισαγωγή του δείκτη έντασης άνθρακα (CII) και άλλων περιβαλλοντικών κανονισμών, συμπεριλαμβανομένης της εκκρεμούσας τιμολόγησης του άνθρακα από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα σπρώξουν πολλές μονάδες στα διαλυτήρια.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter