Σαβ10052024

Last updateΠαρ, 04 Οκτ 2024 9pm

«Ένοχος» για φωτιές σε εμπορευματοκιβώτια ο ξυλάνθρακας

0coal2

Η μεταφορά ξυλάνθρακα ως φορτίο έχει οδηγήσει σε 68 πυρκαγιές σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε οκτώ χρόνια, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε για να προσπαθήσει να βοηθήσει στην εξάλειψη αυτής της μάστιγας. Από τα αρχεία συμβάντων που δημιουργήθηκαν από μέλη του CINS, είναι γνωστό ότι υπήρξαν τουλάχιστον 68 περιστατικά πυρκαγιάς σε πλοία μεταξύ Ιανουαρίου 2015 και Δεκεμβρίου 2022. Τα περισσότερα από αυτά τα περιστατικά προκλήθηκαν από εσφαλμένα δηλωθέν φορτίο και ως εκ τούτου ο μεταφορέας δεν γνώριζε τους κινδύνους που παρουσιάζονταν.
Το Cargo Incident Notification System (CINS), μια πρωτοβουλία ασφάλειας που εκπροσωπεί ναυτιλιακές εταιρείες εμπορευματοκιβωτίων και ναυτιλιακά ασφαλιστικά συμφέροντα, δημοσίευσε μια σειρά κατευθυντήριων γραμμών για την ασφαλή μεταφορά ξυλάνθρακα σε εμπορευματοκιβώτια. Οι κατευθυντήριες γραμμές επισημαίνουν ότι η συσκευασία, η δήλωση και η μεταφορά ξυλάνθρακα πρέπει να συμμορφώνονται με τον Διεθνή Ναυτιλιακό Κώδικα Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (IMDG).
Σημαντικές νέες διατάξεις έχουν συμφωνηθεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό και θα τεθούν σε μεταβατική ισχύ από την 1η Ιανουαρίου με υποχρεωτική συμμόρφωση που απαιτείται από το 2026. Η τροποποίηση σημαίνει ότι ο ξυλάνθρακας δεν θα επωφελείται πλέον από καμία εξαίρεση από τον κώδικα IMDG.
Οι πυρκαγιές που αφορούν φορτία ξυλάνθρακα σε εμπορευματοκιβώτια προκύπτουν συνήθως λόγω της τάσης του ξυλάνθρακα να αυτοθερμαίνεται.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter