ΗΠΑ: Προσπάθεια αναβίωσης του εμπορικού της στόλου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2024 07:11
Μια νέα νομοθετική πρωτοβουλία που υποστηρίζεται ευρέως από τη ναυτιλιακή βιομηχανία επιδιώκει να παράσχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την αναζωογόνηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας των ΗΠΑ και όλων των σχετικών τμημάτων της.
Πρόκειται για την πρώτη ευρεία προσέγγιση στα προβλήματα της βιομηχανίας, η νομοθεσία επιδιώκει να αντιμετωπίσει την έλλειψη ναυπηγικής ικανότητας και δυνατοτήτων, την έλλειψη πλοίων με σημαία των ΗΠΑ και να υποστηρίξει τους ναυτικούς με βελτιωμένα προγράμματα κατάρτισης και πιστοποίησης που εποπτεύονται από μια θέση σε επίπεδο Λευκού Οίκου, τον Σύμβουλο Θαλάσσιας Ασφάλειας. Υποστηρίζοντας τη ναυπηγική βιομηχανία, τη ναυτιλία και την ανάπτυξη του εργατικού δυναμικού, θα ενισχύσει τις αλυσίδες εφοδιασμού, θα μειώσει την εξάρτησή μας από ξένα πλοία, θα βάλει τους Αμερικανούς να εργαστούν σε καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας και θα υποστηρίξει τις ναυπηγικές ανάγκες του Ναυτικού και της Ακτοφυλακής. Το ολοκληρωμένο νομοσχέδιο είναι 344 σελίδες και περιέχει πολλά γνωστά στοιχεία που προτάθηκαν προηγουμένως, όπως η απαίτηση οι εξαγωγές ΥΦΑ των ΗΠΑ να μεταφέρονται σε πλοία των ΗΠΑ, αλλά δημιουργεί επίσης μια νέα υποδομή εποπτείας και λογοδοσίας, αναθεωρεί τις μεθόδους χρηματοδότησης και κινήτρων της ναυπηγικής βιομηχανίας και της βιομηχανίας, χρησιμοποιεί απαιτήσεις προτίμησης φορτίου και ικανότητα θαλάσσιας μεταφοράς για να τονώσει τη ναυπηγική βιομηχανία, αντιμετωπίζει την έλλειψη ναυτικών με αναθεωρήσεις κατάρτισης και πιστοποίησης και επιδιώκει τη μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για τη στήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η νομοθεσία θέτει ως στόχο την επέκταση του αριθμού των πλοίων με σημαία των ΗΠΑ στο διεθνές εμπόριο σε 250 πλοία σε 10 χρόνια. Υποστηρίζουν ότι επί του παρόντος υπάρχουν μόνο 80 πλοία με σημαία των ΗΠΑ στο διεθνές εμπόριο. Ο στόχος είναι στο πλαίσιο της δημιουργίας του Προγράμματος Στρατηγικού Εμπορικού Στόλου που καθοδηγείται από απαιτήσεις προτίμησης φορτίου, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης στο 75% (από 50%) της απαίτησης για την κυβέρνηση των ΗΠΑ να μεταφέρει φορτίο σε εμπορικά πλοία με σημαία των ΗΠΑ. Προτείνεται επίσης μια νέα απαίτηση ότι το 25% του γεωργικού φορτίου θα πρέπει να ταξιδεύει σε πλοία με σημαία των ΗΠΑ. Υπάρχει επίσης μια διάταξη που απαιτεί το 10% των εισαγωγών των ΗΠΑ από την Κίνα να ταξιδεύουν σε πλοία με σημαία των ΗΠΑ. Τα χρηματοδοτικά προγράμματα περιλαμβάνουν τη θέσπιση πίστωσης φόρου επενδύσεων 25% για επενδύσεις ναυπηγείων. Η νομοθεσία θα αναθεωρήσει επίσης τα προγράμματα χρηματοδότησης MARAD για τη δημιουργία ενός ανακυκλούμενου ταμείου για τη χρηματοδότηση της κατασκευής και της επισκευής σκαφών. Η εκπαίδευση θα ενισχυθεί με επενδύσεις στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού των ΗΠΑ και στα κρατικά σχολεία, μαζί με ένα πρόγραμμα προσλήψεων και αναθεωρήσεις στα προγράμματα διαπιστευτηρίων της Ακτοφυλακής των ΗΠΑ.