Κυρ04282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Με φορτηγίδες…

0φορτηγ3

Η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων κατά μήκος της διαδρομής του Δούναβη δεν ήταν πολύ συνηθισμένη, με τα ουκρανικά λιμάνια του ποταμού Δούναβη Reni, Izmail και Ust-Dunaisk να έχουν σχεδιαστεί αρχικά για άλλους τύπους φορτίου, ο μεγαλύτερος όγκος των οποίων είναι γεωργικά προϊόντα.

Αλλά από την έναρξη της ρωσικής εισβολής, αυτά τα λιμάνια έχουν προσαρμοστεί από τους φορείς εκμετάλλευσης για να ικανοποιήσουν την αυξανόμενη ζήτηση για μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων.
Η Maersk πέρυσι επανάφερε μια υπηρεσία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με φορτηγίδες από το λιμάνι της Κωνστάντζας στο λιμάνι του Reni. Η υπηρεσία λειτουργεί σε δύο διαδρομές - μέσω του καναλιού Κωνστάντζας/Δούναβη και της Μαύρης Θάλασσας. Ο χρόνος διέλευσης είναι περίπου 1,5 ημέρες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις οι υπηρεσίες φορτηγίδων της Maersk στον ποταμό Δούναβη θα μπορούσαν να χειριστούν συνδυασμένη χωρητικότητα περίπου 3.000 TEU ανά μήνα.
Πρόσφατα η Ukrainian Danube Shipping Company ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στον Μέσο και Άνω Δούναβη. Επί του παρόντος, η UDP προσφέρει περιορισμένη υπηρεσία παράδοσης εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια του Δούναβη της Βουλγαρίας, της Σερβίας, της Ουγγαρίας, της Σλοβακίας, της Αυστρίας, της Γερμανίας και στο ρουμανικό λιμάνι της Κωνστάντζας.
Εν τω μεταξύ, η ουκρανική κυβέρνηση ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι θαλάσσιες εξαγωγές της επέστρεψαν στα προπολεμικά επίπεδα τον Ιανουάριο, χάρη στη συνεχιζόμενη επιτυχία του ασφαλούς ναυτιλιακού διαδρόμου κατά μήκος της ακτής της Μαύρης Θάλασσας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter