Κυρ05052024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

ΗΠΑ: 17 δις δολάρια σε λιμενικές υποδομές

dolar 00

Η Γερουσία των ΗΠΑ ψήφισε ένα «ιστορικό» νομοσχέδιο για την βελτίωση των μεταφορικών υποδομών, ύψους 550 δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ του οποίου 17 δισεκατομμύρια δολάρια κατευθύνονται στον τομέα των λιμένων. Ο νόμος για τις υποδομές, τις επενδύσεις και την απασχόληση ψηφίστηκε χωρίς σημαντικές αλλαγές στην κατανομή της χρηματοδότησης που προορίζεται για λιμένες, γεγονός που το καθιστά πολύ μικρότερο από αυτό που εκτιμά η Αμερικανική Ένωση Λιμενικών Αρχών. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AAPA Κρίστοφερ Κόνορ έθεσε τις λιμενικές ανάγκες μόνες τους σε περισσότερα από 75 δις δολάρια σε κατάθεση ενώπιον της Γερουσίας το Μάη.
Η υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ Τζίνα Μ. Ραϊμόντο πρόσθεσε: «Ο νόμος για τις επενδύσεις σε υποδομές και την απασχόληση αντιπροσωπεύει μια ιστορική επένδυση στη χώρα μας που θα ενισχύσει την οικονομία μας προς όφελος όλων των Αμερικανών για τις επόμενες δεκαετίες.
"Είναι ένα επίτευγμα γενεών για το οποίο και τα δύο κόμματα μπορούν να είναι περήφανα, και υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να γίνουν καθώς υλοποιούμε την ατζέντα Build Back Better του Προέδρου Μπάιντεν. Ανυπομονώ να συνεχίσουμε τη συνεργασία με το Κογκρέσο για να σημειώσουμε πρόοδο σε αυτές τις κρίσιμες προκλήσεις.»
"Η Αμερική έχει καθυστερήσει πολύ για αναβαθμίσεις υποδομών, συμπεριλαμβανομένων των λιμένων και του συστήματος εμπορευματικών μεταφορών μας", δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής του Λιμανιού του Λος Άντζελες Τζιν Σερόκα, χαρακτηρίζοντας την ψήφιση του νομοσχεδίου "μεγάλο βήμα" προς τα εμπρός.
"Εάν γίνει νόμος, αυτή η κλίμακα επενδύσεων βελτιώνει σημαντικά την παγκόσμια ανταγωνιστικότητά μας", ανέφερε.
Το τρέχον νομοσχέδιο της Γερουσίας προσθέτει 548 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες για χρηματοδότηση που έχει ήδη διατεθεί και, σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες βασικές δαπάνες υποδομής, θα φέρει τη συνολική χρηματοδότηση στα 944 δισεκατομμύρια δολάρια σε πέντε χρόνια και στα 1,2 τρισεκτία σε οκτώ.
Οι κατηγορίες μεταφορών θα λάβουν 284 δισεκατομμύρια δολάρια από την προτεινόμενη νέα χρηματοδότηση, με τα λιμάνια και τις πλωτές οδούς να μοιράζονται 17 δισεκατομμύρια δολάρια ή περίπου το 6% αυτού του συνόλου – το ίδιο ποσό εκτός από το αρχικό αμερικανικό σχέδιο θέσεων εργασίας του προέδρου Μπάιντεν που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο.
Ως επένδυση στο σύστημα εμπορευματικών μεταφορών του έθνους, τα 17 δις δολάρια είναι μόνο ένα μικρό ποσό, αλλά δεν προκαλεί έκπληξη δεδομένης της σχετικά υψηλής βαθμίδας Β βαθμού που αποδίδεται στα λιμάνια του έθνους σε μια πρόσφατη έκθεση της Αμερικανικής Εταιρείας Πολιτικών Μηχανικών
Άλλες πιστώσεις στο πλαίσιο των μεταφορών περιλαμβάνουν δρόμους, γέφυρες και μεγάλα έργα, 110 δισ. επιβατική και εμπορευματική σιδηροδρομική γραμμή, 66 δισ. δημόσια συγκοινωνία, 39 δισ. αεροδρόμια, 25 δισ. και ασφάλεια, 11 δις δολάρια.
Οι μεταφορές περιλαμβάνουν επίσης υποδομές ηλεκτρικών οχημάτων, 7,5 δισ. ηλεκτρικά/μηδενικά λεωφορεία εκπομπών, $5bn; ηλεκτρικά/μηδενικά πλοία εκπομπής, $2.5bn; και επανασύνδεση κοινοτήτων, 1 δις δολάρια.
Εκτός από τις μεταφορές, άλλα 256 δις δολάρια θα δαπανηθούν για υποδομές ηλεκτρικής ενέργειας και ηλεκτρικής ενέργειας, 65 δις δολάρια. διαδίκτυο υψηλής ταχύτητας, 65 δισ. καθαρό πόσιμο νερό, $55bn; ανθεκτικότητα και δυτικές υποδομές νερού, 50 δισ. και περιβαλλοντική αποκατάσταση, 21 δις δολάρια.
Η νομοθεσία της Γερουσίας προχωρά τώρα στη Βουλή των Αντιπροσώπων, όπου το μέλλον της είναι αβέβαιο. Την Τετάρτη, η Πρόεδρος της Βουλής Νάνσι Πελόσι δήλωσε ότι τα μέλη δεν πρόκειται να δεχτούν το πακέτο υποδομών της Γερουσίας αυτό το μήνα.
Η κ. Πελόσι έχει δηλώσει εδώ και καιρό ότι η Βουλή δεν θα εξετάσει το πακέτο υποδομών ύψους 1,5 δισ.
"Οι ψήφοι στη Βουλή και τη Γερουσία εξαρτώνται από το αν θα έχουμε και τα δύο νομοσχέδια", ανέφερε.
Η Γερουσία ψήφισε το προσχέδιο του προϋπολογισμού νωρίς το πρωί της Τετάρτης, θέτοντας τις βάσεις για το πακέτο των 3,5 δολαρίων, και η Βουλή θα επιστρέψει στην Ουάσινγκτον την εβδομάδα της 23ης Αυγούστου για να υιοθετήσει τον προϋπολογισμό που εγκρίθηκε από τη Γερουσία.
Εάν και τα δύο νομοσχέδια ψηφιστούν από τη Βουλή και τη Γερουσία, θα πάνε στον κ. Μπάιντεν για να υπογραφούν σε νόμο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter