Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Θριάσιο-logistics και Κινέζοι

thriasio

Θερμό φθινόπωρο για Θριάσιο και logistics προμηνύεται. Και τούτο καθώς κατά το χρονοδιάγραμμα της ΓΑΙΑΟΣΕ, αρχές του Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η οριστική ανάδειξη του επενδυτή (Goldair -ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ) και θα ακολουθήσει ο έλεγχος νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο και η κύρωση της σύμβασης για το Θριάσιο από τη Βουλή.

Από την άλλη πλευρά με την έναρξη του φθινοπώρου εκτιμάται ότι η πλευρά των Κινέζων (COSCO) , που στο μεταξύ θα έχει αναλάβει και τα ηνία του ΟΛΠ, θα δώσει ένα πρώτο στίγμα των διαθέσεών της να αναπτύξει κέντρο logistics δεδομένου ότι δεν έλαβε μέρος στην διαγωνιστική διαδικασία για το Θριάσιο.

Το «στίγμα» αυτό αναμένει εναγωνίως και η αγορά, όχι μόνο η εσωτερική αλλά και η διεθνής καθώς είναι πλέον γνωστές οι προθέσεις της COSCO για το λιμάνι του Πειραιά, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του «θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού» αλλά και της υποστήριξής του με ένα κέντρο logistics. Με δεδομένο ότι οι σιδηροδρομικές εξυπηρετήσεις του Πειραιά θα προσλάβουν ιδιάζουσα σημασία, με τους γίγαντες των σιδηροδρομικών υπηρεσιών της ΕΕ να δίνουν μάχη για τα «κουτιά» του Πειραιά, (από και προς), το σημείο όπου θα επιλέξουν οι Κινέζοι επενδυτές να φτιάξουν το κέντρο logistics δίνει μία νέα διάσταση και στο Θέμα του Θριασίου.

Οι συζητήσεις περί του οποίου καλά κρατούν την τελευταία δεκαετία και πλέον. Ωστόσο καθίσταται προφανές ότι στην περίπτωση που οι Κινεζικές επιλογές τοποθετηθούν, όπως θρυλείται, στα βόρεια της Αττικής, και μάλιστα, εγγύτατα του σιδηροδρομικού δικτύου ο ανταγωνισμός στον τομέα των logistics θα προσλάβει νέα διάσταση με τους δραστηριοποιούμενος στον εν λόγω τομέα να βρεθούν να έχουν δύο επιλογές έναντι καμίας σήμερα. Και παρά το γεγονός ότι είναι προφανείς οι ανάγκες από δεκαετίας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter