Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Μ. Βαρβιτσιώτης: Ο Πειραιάς αύξησε την κίνησή του λόγω της συνεργασίας με την COSCO

varvitsiotis-m-34

Στα διαδραματισμένα στη Βουλή, με αφορμή το νομοσχέδιο για τα logistics, σχετικά με την COSCO στο λιμάνι του Πειραιά αλλά και την ακτοπλοΐα επικεντρώθηκε μεταξύ άλλων θεμάτων της πολιτικής επικαιρότητας η συνέντευξη του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης στο ραδιόφωνο του «Αθήνα 9,84».

Ο υπουργός ερωτηθείς αν εκφράζει μια μηδενιστική αντίληψη η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ - μέσω και του βουλευτή του κ. Δρίτσα, χθες, στη Βουλή- στο ζήτημα της επέκτασης της σύμβασης της Cosco και με δεδομένο, μάλιστα, ότι η Cosco στον Πειραιά, έχει, ήδη, σταθεροποιηθεί ο υπουργός σημείωσε τα ακόλουθα: «Όχι μόνο έχει σταθεροποιηθεί, αλλά το λιμάνι του Πειραιά είναι η μοναδική ελληνική επιχείρηση, που σε όλη τη διάρκεια της κρίσης έχει αυξήσει την κίνησή της.

Έχει αυξήσει την κίνησή της, ακριβώς λόγω της διεθνούς αυτής συνεργασίας και αυτής της επένδυσης. Προχθές, δέχτηκα τον κ. Λαφαζάνη μαζί με τους εκπροσώπους της ΟΜΥΛΕ. Η Ομοσπονδία είναι αρνητική, αλλά η Ομοσπονδία θα ήθελα να επισημάνω ότι έχει προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και πήρε από αυτήν αρνητική απάντηση και ενδεχομένως, θα προσφύγει και πάλι στα ελληνικά δικαστήρια, ζητώντας την ακύρωση της οποιασδήποτε συμφωνίας. Αλλά μη ξεχνάτε ότι η Ομοσπονδία των εργαζομένων ήταν ενάντια σε όλη ατή τη διαδικασία από το 2008, θα σας έλεγα ότι μπορεί να παραμένει εγκλωβισμένη σε μια ρητορική του παρελθόντος.

Σέβομαι απόλυτα τα όργανα τα συνδικαλιστικά, όμως αυτή τη στιγμή δεν με απασχολεί τι κάνει η Ομοσπονδία των εργαζομένων, με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο, με νοιάζει και κρίνω πολιτικά, πολιτικά πως τοποθετείται ο ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν, λέει τι; Λέει ότι, «εμείς δεν θέλουμε καθόλου, καμία ξένη επένδυση να γίνει στο λιμάνι. Εμείς θέλουμε να γίνουν όλες οι επενδύσεις από ελληνικά χέρια, ελληνικά κεφάλαια μέσα από το δημόσιο έλεγχο του ΟΛΠ». Αρνείται συνολικά. Ναι, είναι μια πολιτική οπτική αυτή, η οποία, όμως, σίγουρα δεν φέρνει αποτελέσματα και δεν δημιουργεί ασφάλεια σε οποιοδήποτε τρίτο επενδυτή».

Αναφορικά με το τέλος της θερινής περιόδου και το αν έχει εντοπίσει σημάδια αρνητικά σε σχέση με την ακτοπλοΐα με δεδομένο και το μεγάλο κύμα τουρισμού που δεχτήκαμε ο κ. Βαρβιτσιώτης σημείωσε τα ακόλουθα:

«Παρά την κρίση στην ακτοπλοΐα και παρά τα προβλήματα που υπήρχαν φέτος το καλοκαίρι κίνησε ομαλά. Μόλις εχτές ολοκληρώσαμε τη διαδικασία της αλλαγής του ακτοπλοϊκού χάρτη στο Βόρειο Αιγαίο που αντιμετώπισε προβλήματα. Κηρύξαμε έκπτωτη μια εταιρία που δεν ανταποκρινόταν στις υποχρεώσεις με αποτέλεσμα να υπάρχει μαρασμός στη γραμμή με ιδιαίτερο θύμα τη Λήμνο.

Χτες λοιπόν αναθέσαμε σε μια εταιρία, την «Hellenic Sea Ways» με ένα πλοίο υπερσύγχρονο της τελευταίας 5ετίας, ένα από τα καλύτερα πλοία της ακτοπλοΐας, το «Νήσος Μύκονος», να εξυπηρετήσει τη γραμμή του Βορείου Αιγαίου και ιδιαίτερα τη Λήμνο. Με αυτή την πολιτική απόφαση, η οποία ήταν επιβεβλημένη για την εξυπηρέτηση των νησιών θα δούμε μια ανάπτυξη του τουρισμού και στο Βόρειο Αιγαίο, το οποίο είναι πραγματικά ένα «στολίδι».

Τέλος ερωτηθείς αν θα υπάρξουν και άλλες αλλαγές στην ακτοπλοΐα είπε: «Ήδη έχουμε κάνει αλλαγές και από την επόμενη χρονιά θα έχουμε και καλύτερες συνδέσεις, όπως στην Πάτμο, στα Ψαρρά και σε άλλα νησιά. Με βελτίωση ή επέκταση των δρομολογίων ή και με καινούργιες συμβάσεις».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter