Εφοδιαστική: Απορροφά την Safmarine η MAESK- Κινητικότητα στις συνδυασμένες μεταφορές
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 01 Σεπτεμβρίου 2020 15:44
Η SAFMARINE, με έδρα τη Νότια Αφρική που διαχειρίζεται η, MAERSK πρόκειται να παύσει να λειτουργεί μέχρι το τέλος του έτους, καθώς η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρία εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο ενσωματώνει τη γραμμή στις δικές της υπηρεσίες. Πρόκειται για ένα ακόμη βήμα της MAERSK στην εφοδιαστική με την Less Container Load, της Damco να καλύπτει τις end-to-end «κινήσεις» της MAERSK και με την οργανωτική δομή της Hamburg Süd να αναδιαμορφώνεται. Καλά πληροφορημένες πηγές σχολίαζαν ότι οι αλλαγές υπαγορεύονται και από τις εξελίξεις στο e-εμπόριο το οποίο είδε «άνθηση» εξ αιτίας της πανδημίας.
Κινητικότητα στις συνδυασμένες μεταφορές- Ο ρόλος των ΟΛΠ και ΟΛΘ
Στο μεταξύ στη πλειοψηφία τους οι ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων φαίνεται να εξετάζουν όλα τα σενάρια που αφορούν στην ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών και ειδικότερα εκείνων που αφορούν στο συνδυασμό τραίνου- πλοίου. Και τούτο γιατί οι ενδείξεις που έρχονται από το σιδηροδρομικό δρόμο του μεταξιού έχουν αποτελέσει αιτία συναγερμού. Εμπειρογνώμονες σε θέματα συνδυασμένων μεταφορών συγκλίνουν στην εκτίμηση ότι πολύ σύντομα οι σιδηροδρομικές εξελίξεις , που έχει «δρομολογήσει» η Κίνα θα αναδιαμορφώσει το τοπίο των κομβικών λιμένων αλλά και των in-land λιμένων κυρίως στην Βαλκανική με τα in-land λιμάνια σε Γερμανία και Ολλανδία ήδη να διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Με βάση τα στοιχεία ΟΛΠ και ΟΛΘ με τις σιδηροδρομικές καλύψεις τους ήδη εμφανίζονται στο σκηνικό που δημιουργείται με τις εταιρίες σιδηροδρομικών μεταφορών που θα δραστηριοποιηθούν εντός και εκτός Ελλάδος να αναμένουν το «πράσινο φώς» που υπό άλλες συνθήκες και προ πανδημίας θα είχε «ανάψει».