Τρι05142024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Σχεδιάζουν τα Ιταλικά λιμάνια offshore terminal

Panorama di Genova porto commerciale e porto antico

Ενώ στην Ελλάδα εξακολουθεί να υπάρχει «αχλή» γύρω από την λιμενική πολιτική που θα ακολουθηθεί από το ΤΑΙΠΕΔ και ενδεχομένως το «διάδοχό του» ελέω προαπαιτούμενων αλλά και περί της σαφήνειας των χρονοδιαγραμμάτων της δεύτερης φάσης των διαγωνισμών ιδιωτικοποίησης ΟΛΠ-ΟΛΘ, στην Ιταλία ξεκίνησε κοσμογονία. Λιμενική κοσμογονία εν προκειμένω αφού καλά πληροφορημένες πηγές θέλουν τα Ιταλικά λιμάνια της Αδριατικής να προετοιμάζονται για τη δημιουργία offshore terminal το οποίο θα έχει τη δυνατότητα υποδοχής και εξυπηρέτησης των μεγαλύτερων σε μεταφορική ικανότητα πλοίων με ορίζοντα μάλιστα καθώς τα μεγέθη τους όλο και αυξάνουν.

Η κίνηση κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Οι Ιταλοί διαβλέποντας τα διαρκεί πισωγυρίσματα της Ελλάδας στο να καταφέρει να «κλειδώσει» οριστικά τον Πειραιά ως πύλη εισόδου των γραμμών Ασίας –Ευρώπης, τον Πειραιά «βομβαρδίζουν» διαρκώς τις μεγάλες συμμαχίες με προτάσεις αλλά και βολιδοσκοπούν τις διαθέσεις της Κίνας να μεταφέρει ελαφρώς δυτικότερα την πύλη-κόμβο του Πειραιά σε Ιταλικό λιμάνι της Αδριατικής εν όψει μάλιστα και της δημιουργίας του offshore terminal που υπολογίζεται ταχύτατη.

Η ζημία για την Ελλάδα θα είναι προφανής καθώς εκτός των Ιταλικών βλέψεων τα Τουρκικά λιμάνια, με πλέον πρόσφατη περίπτωση εκείνη του Μαρμαρά, «κλέβουν» την παράσταση με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter