Παρ05032024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Εφικτή η κατασκευή boxships 30.000 TEU's αλλά...

Container 00

Εφικτή θεωρούν τώρα την περίπτωση κατασκευής πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δυναμικότητας έως και 30.000 TEU's εμπειρογνώμονες περί τα ναυπηγικά ζητήματα η οποία θα μπορούσε να προκαλέσει «εγκεφαλικά και ανακοπές» στις διοικήσεις και των πλέον μεγαλύτερων λιμένων στον κόσμο. Ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία αναλύσεων που είδαν το φώς της δημοσιότητας η κατασκευή τέτοιων πλοίων θα καταστεί εφικτή μόνο όταν τα ανά τον κόσμο ναυπηγεία θα διαθέτουν τις κατάλληλες ναυπηγικές κλίνες.

Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι ορισμένες εν Ασία ευρισκόμενες ναυπηγικές μονάδες «τρέχουν προγράμματα» ανάπτυξης των ναυπηγικών τους κλινών στη λογική να μην τεθούν εκτός ανταγωνισμού με ορίζοντα την προσεχή διετία οπότε και οι επιχειρούμενες σήμερα επενδύσεις θα είναι έτοιμες να ριχτούν στην παραγωγή.

Από τον Απρίλιο του 1956 που εμφανίστηκε ο «προπομπός» των σημερινών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που ήταν ένα μετασκευασμένο δεξαμενόπλοιο 1.000TEU τα στάδια ανάπτυξης των πλοίων αυτών διέτρεξαν πολύ χρόνο μέχρι τις δεκαετίες του 1980-1990 οπότε και η ανάπτυξη τους έλαβε ταχύτερους ρυθμούς.

Όχι όμως με την γεωμετρική πρόοδο που ακολουθείται σήμερα καθώς μόνο στην πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα οι δυναμικότητες αυξήθηκαν εντυπωσιακά. Κατά τους ειδικούς τέλος είναι ορατό πολύ σύντομα να πλεύσουν στις θάλασσες και 25.000 TEU πλοία. Αν και μάνατζερ μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών θέτουν προς συζήτηση ζητήματα συχνοτήτων δρομολογίων, «αντοχών» των λιμανιών αλλά και διαθέσεων της διεθνούς αγοράς.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter