Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Φόβους προκαλεί το Δίκτυο P3 σε Γερμανούς φορτωτές

limani-germania-123

Φόβους για υποβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών, εξαιτίας του Δικτύου P3, εξέφρασαν οι Γερμανοί φορτωτές. Ειδικότερα, επέκριναν το προτεινόμενο Δίκτυο P3 των Maersk Line, Mediterranean Shipping Co και CMA CGM, υποστηρίζοντας ότι μακροπρόθεσμα θα οδηγήσει σε υψηλότερες τιμές χαμηλότερο επίπεδο παροχής υπηρεσιών.

Σε κοινές παρατηρήσεις που κατέθεσαν με την αμερικανική Ομοσπονδιακή Επιτροπή Ναυτιλίας , το Γερμανικό Συμβούλιο φορτωτών και την Ομοσπονδία Γερμανικών Βιομηχανιών, δηλώνεται ότι η μεγάλη πλειοψηφία των μελών της επέκριναν το σχέδιο P3, εκφράζοντας φόβους για μεγάλη υποβάθμιση που για ορισμένα δρομολόγια θα μπορούσε να οδηγήσει σε μονοπωλιακές συνθήκες της αγοράς και αύξηση των τιμών για τους φορτωτές .

Στην επιστολή, ο Πρόεδρος του DSVK Rudiger Grigoleit και ο επικεφαλής του τμήματος για την κινητικότητα και τις επικοινωνίες του BDI Ben Mobius, είπαν ότι η εξοικονόμηση κόστους που θα δημιουργήσει το P3, θα οδηγούσε σε ένα σημαντικό ταρακούνημα της αγοράς, με τους μικρότερους παίκτες να οδηγούνται εκτός.

"Αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θα μπορούσε να οδηγήσει σε αλλαγές στην αγορά και να θέσει το Δίκτυο P3 σε θέση να επεκτείνει ακόμη περισσότερο το μερίδιο του στην αγορά," είπαν .

Οι φορτωτές εκτιμούν ότι το Δίκτυο P3 θα έχει μερίδιο αγοράς 35 % στην υπερατλαντική εμπορική γραμμή, λωρίδα , 45 % -50 % στην εμπορική γραμμή Ασίας –Ευρώπης και 29% στην υπερωκεάνια γραμμή Ασίας-Ευρώπης .

Επιπλέον, υπάρχει η προσδοκία ότι το Δίκτυο P3 θα είναι σε θέση όχι μόνο να περιορίσει τον ανταγωνισμό ελέγχοντας τη χωρητικότητα των τριών εταίρων, αλλά ακόμη και πέρα αυτών των τριών.

Μάλιστα, έδωσαν το παράδειγμα της βόρειας διαδρομής Ευρώπη - Μεξικό, όπου αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρεις υπηρεσίες από τις Hapag - Lloyd, Maersk Line και MSC. Ακολουθώντας την έναρξη του P3, μόνο το σέρβις της Hapag-Lloyd θα παραμείνει , με αποτέλεσμα οι τιμές αποστολής των πελατών να αυξηθούν αναλόγως.

Ειδικά στην περίπτωση των κρατήσεων σε σύντομο χρονικό διάστημα , η μείωση της συχνότητας αναχώρησης μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα όσον αφορά στην εξασφάλιση μιας αποτελεσματικής εφοδιαστικής αλυσίδας .

«Υπάρχουν ανησυχίες ότι προσθέτοντας ή αφαιρώντας δυνατότητες αποστολής, θα υπάρξει μια έμμεση επιρροή, για τον καθορισμό των τιμών», σημείωσαν.
Ωστόσο, οι φορτωτές παραδέχτηκαν ότι θα υπάρξουν κάποια βραχυπρόθεσμα οφέλη, όπως η σταθεροποίηση των τιμών των μεταφορέων.

Όπως είπαν, στο παρελθόν η οικονομική δυσκολία που υπήρξε από ένα μεμονωμένο μεταφορέα προκάλεσε απότομες αλλαγές στις υπηρεσίες και αυτό θα μπορούσε να μειωθεί λόγω των κοινών υπηρεσιών.

Παρόλα αυτά , οι γερμανικές φορτωτές είναι πεπεισμένοι ότι , μακροπρόθεσμα, το Δίκτυο P3 θα ταρακουνήσει την αγορά και οι φορτωτές θα βρεθούν αντιμέτωποι με υψηλότερες τιμές. "Ως αποτέλεσμα , λαμβάνοντας μια πιο μακροπρόθεσμη προοπτική , η ισχύ της αγοράς που δημιουργείται από το Ρ3 μπορεί τελικά να οδηγήσει σε υποβάθμιση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση."

Οι παρατηρήσεις κατατέθηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου των 15 ημερών που δόθηκε για επιπλέον παρατηρήσεις κατόπιν αιτήματος του FMC. Σημειώνεται ότι η εν λόγω προθεσμία, έληξε στις 27 Δεκεμβρίου και τα σχόλια από τους Γερμανούς φορτωτές αλλά και οι επιστολές υποστήριξης για το Δίκτυο P3, κατατέθηκαν από τους Mountaire Farms και MTC Logistics.

Αυτές οι επιστολές, χρησιμοποίησαν ένα υπόδειγμα που παρέχεται από τις ναυτιλιακές εταιρείες. Και οι δύο, υποστηρίζουν το Δίκτυο P3 θα ενισχύσει τις υπηρεσίες των ωκεανών , συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης λιμενικής κάλυψης, θα αυξήσει τη σταθερότητα στην αγορά και στις υπηρεσίες, θα παράσχει συνεπείς και ανταγωνιστικούς χρόνους διέλευσης και θα αυξήσει τον αριθμό των εβδομαδιαίων δρομολογίων.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter