Πεμ11142024

Last updateΠεμ, 14 Νοε 2024 9pm

Κερδοφόρο εννεάμηνο για την HHLA

0Hamburg Rail Terminal

Η Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) σημείωσε καλή αύξηση εσόδων και κερδοφορίας τους πρώτους εννέα μήνες του 2024.
Τα έσοδα του εισηγμένου υποομίλου εφοδιαστικής λιμένων αυξήθηκαν σημαντικά στα 1,15 δισ. ευρώ (1,20 δισ. δολάρια), σε σύγκριση με 1,06 δισ. ευρώ (1,11 δισ. δολάρια) πέρυσι.
Το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBIT) αυξήθηκε κατά 31,8% στα 81,5 εκατ. ευρώ (προηγούμενο έτος: 61,8 εκατ. ευρώ), ενώ το περιθώριο EBIT σε ετήσια βάση (YoY) αυξήθηκε κατά 1,3 ποσοστιαίες μονάδες στο 7,1%.
Τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ήταν 16,3 εκατ. ευρώ (17,1 εκατ. δολάρια), από 3,1 εκατ. ευρώ (3,2 εκατ. δολάρια) το προηγούμενο έτος. Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε €0,22 ($0,23), προηγούμενο έτος: €0,04 ($0,042).
Στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, ο χειρισμός εμπορευματοκιβωτίων στους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων της HHLA αυξήθηκε σε σύγκριση με την απόδοση του προηγούμενου έτους κατά 0,9% σε 4,49 εκατομμύρια TEU (προηγούμενο έτος: 4,45 εκατομμύρια TEU).
Με ετήσια αύξηση 0,2% στα 4,29 εκατομμύρια TEU, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων του Αμβούργου ήταν στο επίπεδο του προηγούμενου έτους (προηγούμενο έτος: 4,28 εκατομμύρια TEU).
Ενώ ο όγκος της εξωτερικής κίνησης στους ναυτιλιακούς τομείς της Άπω Ανατολής και της Μέσης Ανατολής μειώθηκε, ο όγκος στις ναυτιλιακές περιοχές της Βόρειας και Νότιας Αμερικής αυξήθηκε σημαντικά, ιδίως στις ΗΠΑ.
Παρά τις προσωρινές προσαρμογές δρομολογίων που προκλήθηκαν από ένοπλες συγκρούσεις στην Ερυθρά Θάλασσα, ο όγκος των εμπορευματικών μεταφορών σε άλλους ευρωπαϊκούς θαλάσσιους λιμένες συνέχισε να αυξάνεται.
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τη Λιθουανία και τη Γερμανία αυξήθηκε δραματικά, ενώ το σουηδικό και πολωνικό εμπόριο ανέκαμψε.
Αντίθετα, ο όγκος των ναύλων της Φινλανδίας και της Δανίας μειώθηκε. Οι τροφοδότες χειρίστηκαν το 19,0% του θαλάσσιου φορτίου (σε σύγκριση με το 18,4% το προηγούμενο έτος).
Οι διεθνείς τερματικοί σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων ανέφεραν αύξηση 20,2% στον όγκο διακίνησης σε 203.000 TEU (σε σύγκριση με 169.000 TEU πέρυσι).
Αυτό οφείλεται στη σημαντική αύξηση του όγκου στον τερματικό σταθμό πολλαπλών λειτουργιών HHLA TK Estonia, καθώς και στην επανεκκίνηση της θαλάσσιας διακίνησης στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων της Οδησσού το 3ο τρίμηνο του 2024.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter