Σαβ04272024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Στη μεθανόλη εισέρχεται και η κρουαζιέρα

0COSTA

Μετά το LNG η βιομηχανία της κρουαζιέρας στρέφεται και σε ένα νέο καύσιμο που υπόσχεται σημαντική μείωση των αέριων ρύπων. Σε αυτόν τον καμβά ο Όμιλος Costa της Carnival Corporation και η Proman, κορυφαίος παραγωγός μεθανόλης, υπέγραψαν Μνημόνιο Κατανόησης (MoU) για την προώθηση της χρήσης μεθανόλης ως ναυτιλιακού καυσίμου για τη βιομηχανία κρουαζιέρας.
Η συνεργασία στοχεύει στην επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης και της απανθρακοποίησης του υφιστάμενου στόλου βελτιώνοντας την προμήθεια βιώσιμης μεθανόλης και μετασκευάζοντας τα υπάρχοντα σκάφη, καθώς και επενδύοντας στην κατασκευή νέων πλοίων που κινούνται με μεθανόλη.
Η μεθανόλη είναι ένα καθαρότερο καύσιμο που ουσιαστικά εξαλείφει τους ατμοσφαιρικούς ρύπους όπως τα σωματίδια και τα οξείδια του θείου. Είναι ευρέως διαθέσιμο και παράγεται όλο και περισσότερο σε οδούς χαμηλότερου άνθρακα, βιογενείς ή με βάση το υδρογόνο. Όταν χρησιμοποιείται σε κυψέλες καυσίμου, η μεθανόλη έχει τη δυνατότητα να είναι απαλλαγμένη από εκπομπές καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της. Η μεθανόλη αναδύεται ως κορυφαίο εναλλακτικό καύσιμο για την επίτευξη των στόχων μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου λόγω των εύχρηστων ιδιοτήτων της, καθιστώντας τη χρήση της ελκυστική τόσο για νεότευκτες όσο και για υπάρχουσες μετατροπές πλοίων.
Μέσω αυτής της συνεργασίας, ο Όμιλος Costa στοχεύει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα του στόλου στο λιμάνι και στη θάλασσα και στην επίτευξη του στόχου του για ουδέτερη λειτουργία του στόλου του έως το 2050. Ο Όμιλος Costa έχει ήδη εισαγάγει τη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στα πλοία του για τη μείωση των εκπομπών και τα περισσότερα πλοία του Ομίλου Costa είναι εξοπλισμένα με σύνδεση ξηράς για να λειτουργούν με σχεδόν μηδενικές εκπομπές στα λιμάνια.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter