Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η Ιαπωνία θα χρηματοδοτήσει την παραγωγή καυσίμων υδρογόνου και αμμωνίας

0ydrogono ape energeia

Καθώς η ώθηση για καθαρά καύσιμα κερδίζει έδαφος, η Ιαπωνία κάνει μια μεγάλη επένδυση στοιχηματίζοντας στο υδρογόνο για να απανθρακοποιήσει τους κρίσιμους βιομηχανικούς τομείς της. Χθες, η ιαπωνική κυβέρνηση ενέκρινε ένα σχέδιο για την παροχή επενδύσεων άνω των 107 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την προμήθεια υδρογόνου τα επόμενα 15 χρόνια. Η χρηματοδότηση προορίζεται να προέλθει από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Το σχέδιο αυτό αποτελεί αναθεώρηση της βασικής στρατηγικής υδρογόνου της Ιαπωνίας, που δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το 2017. Ο νέος στόχος είναι να αυξηθεί η προσφορά υδρογόνου έξι φορές από το σημερινό επίπεδο των 2 εκατομμυρίων τόνων σε περίπου 12 εκατομμύρια τόνους έως το 2040. Επιπλέον, η κυβέρνηση σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει την εισαγωγή συνθετικών καυσίμων και αμμωνίας χρησιμοποιώντας υδρογόνο.
Η στροφή της Ιαπωνίας προς μια οικονομία υδρογόνου είναι έγκαιρη, δεδομένου ότι βιομηχανίες όπως η ναυτιλία βρίσκονται στα πρόθυρα μιας πράσινης μετάβασης. Ήδη υπάρχει η αίσθηση στους ναυτιλιακούς κύκλους ότι η αμμωνία θα μπορούσε να γίνει το πιο προτιμώμενο καθαρό καύσιμο. Ο ιαπωνικός ναυπηγικός τομέας έχει στηρίξει τις ελπίδες του για κερδοφορία στην κατασκευή πλοίων μηδενικών εκπομπών.
Επί του παρόντος, ο τομέας των εμπορευματοκιβωτίων επενδύει σε πλοία έτοιμα για μεθανόλη με περισσότερα από 80 πλοία υπό παραγγελία, συμπεριλαμβανομένων των Maersk, CMA CGM και COSCO. Ωστόσο, η Imabari και η Mitsui Shipbuilding έχουν ήδη εν εξελίξει έργα για την κατασκευή πλοίων που κινούνται με αμμωνία και η κυβέρνηση υποστηρίζει την έρευνα για κινητήρες που τροφοδοτούνται με αμμωνία. Η πεποίθηση είναι ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία μπορεί να πειστεί (ή να ρυθμιστεί) σε μια μετάβαση προς την αμμωνία και το υδρογόνο μόλις επιλυθούν οι τεχνικές προκλήσεις.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter