Δευ04292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η Hanjin Shipping καταρρέει, η παγκόσμια οικονομία αποδυναμώνεται

HANJIN HAMBURG HAFEN

Χάος και σύγχυση σε μεγάλα λιμάνια στην περιοχή Ασίας - Ειρηνικού, αρχίζει να προκαλεί η κατάρρευση της Hanjin Shipping. Η έβδομη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρία στον κόσμο, τέθηκε υπό καθεστώς πτώχευσης στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, μετά το «όχι» των πιστωτών της στο σχέδιο αναδιάρθρωσης.

Ενώ η Αυστραλία αναμένει τις επιπτώσεις, ο στόλος της Hanjin, δεν έχει πρόσβαση σε λιμένες καθώς οι φορτοεκφορτωτές απαιτούν την καταβολή των καθυστερούμενων οφειλών και τα μετρητά εκ των προτέρων.
Από την Παρασκευή, έχει απαγορευθεί η πρόσβαση 45 πλοίων της, σε λιμάνια στην Κίνα, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη και την Ινδία. Με τους πιστωτές - συμπεριλαμβανομένης της κρατικής Κορεατικής Τράπεζα Ανάπτυξης - η Hanjin έχει καταθέσει αίτηση προστασίας πτώχευσης.

Σύμφωνα με τον αναλυτή Mark Levinson, η κρίση της Hanjin υπογραμμίζει τις «μαλακές» όπως χαρακτήρισε, προοπτικές για το παγκόσμιο εμπόριο και την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στην αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

«Από τη μία πλευρά, πολλές από τις γραμμές των πλοίων έχουν χτίσει τεράστια πλοία και έτσι υπάρχει μεγάλη χωρητική ικανότητα σε παγκόσμιο επίπεδο, παράλληλα όμως η ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου έχει επιβραδυνθεί σημαντικά και στην πραγματικότητα δεν υπάρχει το φορτίο για όλα αυτά τα πλοία».

Όπως ανέφερε ο κ. Levinson, η κρίση στην Hanjin προκλήθηκε τελικά από μια εσφαλμένη ερμηνεία των στοιχημάτων παγκόσμιας οικονομίας και τα high stakes πήγαν στραβά.
«Σε αυτή την περίπτωση, οι γραμμές των πλοίων παρήγγειλαν αυτά τα mega-πλοία έξι, επτά, οκτώ χρόνια πριν».

«Η παγκόσμια οικονομία είχε βγει από την οικονομική κρίση, αλλά είναι η ανάπτυξη ήταν αρκετά αδύναμη, γι 'αυτό είναι απλά κακή πρόγνωση», προσέθεσε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter