Δευ08192019

Last updateΚυρ, 18 Αυγ 2019 10pm

Εντάξει τα 23άρια αλλά προσεχώς τα… μεγαλύτερα;

0Photo 2Η πρόσφατη διέλευση του 23,756 TEU’s MSC Gulsun από τη διώρυγα του Suez το οποίο και κατέπλευσε σήμερα στο Ισπανικό λιμάνι του Algeciras προερχόμενο από την Κίνα μπορεί να «δικαίωσε» την «διεύρυνση» της διώρυγας αλλά άνοιξε νέο κύκλο συζητήσεων για τα μεγέθη των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

«Ψάχνουν» μοντέλο να αποφύγουν το… χάος

0Dover1Πυρετώδεις είναι πλέον οι διαδικασίες στη Βρετανία για την αναζήτηση του μοντέλου που θα αποτρέψει χαοτικές καταστάσεις στα λιμάνια την 1η Νοεμβρίου οπότε ουσιαστικά θα έχει εισέλθει η χώρα στην μετά Brexit εποχή.

«Της τρελής…» στα Βρετανικά λιμάνια;

0DOVER 1Ούτε μία ούτε δύο ούτε δέκα αλλά διακόσιες και πλέον προτάσεις-συστάσεις έχει καταθέσει το Confederation of British Industry ενόψει Brexit σε μία προσπάθεια να αποφευχθεί μια χαοτική κατάσταση από την ενεργοποίηση των τελωνειακών και άλλων ελέγχων.

Τα «σύννεφα» και τα λιμάνια

0portrijekaΕίναι δυνατόν οι επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία να μειώσουν την έκταση των επενδύσεων που δυνητικά μπορούν να κάνουν τα λιμάνια;

Δεν είναι όλα… «πράσινα»

0rotterdamΔεν έφτασαν οι «φρενήρεις κούρσες» εξοπλισμών και βελτίωσης βυθισμάτων, ούτε και οι αναθεωρήσεις των εμπορευματικών ροών από το διεθνές εμπόριο και τις ναυτιλιακές «συμμαχίες» που προκάλεσαν πονοκεφάλους στα επιτελικά στελέχη των λιμένων «κατέπλευσαν» και οι συζητήσεις για τα «πράσινα» λιμάνια.

Κατάπλους στην ψηφιακή εποχή για λιμάνια της Ευρώπης-Αρχή από… Valencia

0digitalsignatureΨηφιακή σύγκλιση στον λιμενικό ορίζοντα των ευρωπαϊκών λιμένων που ετοιμάζονται να εισέλθουν στο iT4.

Πιέσεις στο transhipment…

0Tanger MedΙσχυρές πιέσεις στο transhipment της Δυτικής Μεσογείου εκτιμάται ότι θα προκαλέσει η ενεργοποίηση του Tanger Med της APM Terminals που βρίσκεται στις ακτές της Β. Αφρικής.

Σ. Θεοφάνης: «Δεν κρατιέται λιμάνι χωρίς σιδηρόδρομο…»

0trianose«Δεν κρατιέται λιμάνι χωρίς σιδηρόδρομο...». Με αυτή την «αφοπλιστική...» τοποθέτηση απάντησε ο εκτελεστικός πρόεδρος του δ.σ. του ΟΛΘ κ. Σ. Θεοφάνης σε ερώτημα που έθεσε κατά τη διάρκεια της πρόσφατής συνέντευξης για την πορεία και τα επενδυτικά σχέδια του Οργανισμού το “theseanation.gr”.

Σπάει οσονούπω η πρωτοκαθεδρία των λιμένων της Β. Ευρώπης - «Καλπάζει» ο Πειραιάς

05 53934CoscoPiraeus800x454Αμβούργο, Ρότερνταμ, Αμβέρσα και Μπεμερχάβεν. Τα στοιχήματα έχουν ήδη τεθεί για το ποίο από τα λιμάνια  με «πρόσωπο» στη Μεσόγειο θα σπάσει την σταθερή για δεκαετίες πρωτοκαθεδρία των τεσσάρων λιμένων της Β. Ευρώπης στην κατάταξη των container terminal.

«Παγκόσμιος πόλεμος» για ένα λιμάνι…

0ALEXANDROUPOLILIMANIΑμερικανικοί, Καναδικοί, Βρετανικοί, Κινεζικοί, και όχι μόνο, επενδυτικοί κύκλοι διατηρούν «καρφωμένο το βλέμμα τους» στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης η γεωπολιτική σημασία του οποίου ημέρα με την ημέρα αποκτά επιπρόσθετο ενδιαφέρον.

Εκατόν πενήντα χιλιάδες «επικίνδυνα κουτιά»

0koytiΚοντά στα 150.000 «επικίνδυνα» εμπορευματοκιβώτια ταξιδεύουν ανά έτος σύμφωνα με τις πρόσφατες αποτιμήσεις του Hapag-Lloyd’s Cargo Patrol system.

«Βροχή» τα… MOU

0rotterdam«Βροχή» ... MOU στο λιμενικό τομέα. Το τελευταίο διάστημα μικρές και μεγάλες συμφωνίες συνεργασίας μεταξύ λιμένων σε επίπεδο τεχνογνωσίας κυρίως στο πεδίο των ψηφιακών τεχνολογιών με την υπογραφή MOU αποκαλύπτει τη σημασία που δίνουν τα λιμάνια στην επιτυχή είσοδό τους στην «ψηφιακή εποχή».

Τα «σύννεφα», οι πλατφόρμες και το κόστος

088CMPχονκκονγκΙδιαίτερης σημασίας αποκτά η προτροπή της Κινεζικής κυβέρνησης προς τα λιμάνια της χώρας να επιταχύνουν την είσοδο της ψηφιακής τεχνολογίας προκειμένου να βελτιώσουν συνολικά την επιχειρησιακή εικόνα τους αλλά και να μειώσουν τα κόστη λειτουργίας.

Θα υπάρξουν καραμπόλες;

0GioiaTauro Ποιες θα είναι οι επόμενες επιχειρηματικές και επιχειρησιακές κινήσεις στη σκακιέρα των λιμένων της Μεσογείου μετά την ανάληψη του ελέγχου του Gioia Tauro από την MSC και την επέκταση του θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού δυτικότερα του Πειραιά ;

Σε πορεία «πλαγιομετωπικής σύγκρουσης»;

2011.9.12 COSCOΤην ώρα που δύο Ιταλικά λιμάνια «πανηγυρίζουν»... για την προς δυσμάς επέκταση του «θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού» στο λιμάνι του Πειραιά φαίνεται πως ετοιμάζονται να απαντήσουν «συνολικά» για το “master plan” επενδύσεις του οποίου είχε απορρίψει η ΕΣΑΛ.

Επιχειρησιακές καραμπόλες στα ευρωπαϊκά logistics και οι σιδηρόδρομοι

0MSC Intermodal CraneΕπιχειρησιακές καραμπόλες στα ευρωπαϊκά logistics φαίνεται ότι θα δρομολογήσουν οι κινήσεις της Κίνας επί ευρωπαϊκού, και όχι μόνο, εδάφους ύστερα και από τις συμφωνίες που έκλεισαν σε Ιταλία και Γαλλία.

Μέσος χρόνος οι ένδεκα εβδομάδες;

0koytiΚόστος καυσίμων, πληρότητες, μεγέθη πλοίων. Οι τρείς παράμετροι φαίνεται ότι αποτελούν ήδη αντικείμενο νέων αναλύσεων για τι επακριβώς συμβαίνει στις μεγάλες γραμμές Ασίας Ευρώπης και όχι μόνο.

«Ξύπνησαν» από τον «εφιάλτη» του Brexit

0tromaktikoΟυρές χιλιομέτρων, καθυστερήσεις 48ωρες, φορτηγατζήδες σε «απόγνωση», τελωνειακοί σε κατάσταση «αμόκ», επιβάτες ΙΧ « να έρχονται στα χέρια»... Με τον χειρότερο εφιάλτη «ξύπνησαν έντρομα» σήμερα τα λιμάνια της Β. Ευρώπης καθώς τα χθεσινοβραδινά νέα από την Βρετανία φαίνεται να επιβεβαιώνουν τα χειρότερα των σεναρίων για ένα «άτακτο Brexit».

Ανισορροπία στο ισοζύγιο ανδρών- γυναικών καταγράφει ο ESPO

0ισοζύγιοΆκρως ενδιαφέροντα για την εξαγωγή συμπερασμάτων είναι τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο ESPO σήμερα με αφορμή τον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας της γυναίκας.

Υπό συζήτηση το supply chain visibility

0digital logisticsΗ αλυσίδα των logistics μεταλλάσσεται ταχύτητα εξ αιτίας των ψηφιακών καινοτομιών και αυτή η μετάλλαξη δημιουργεί προκλήσεις που μέλλεται να απαντηθούν.

Η ψηφιακή τεχνολογία ανοίγει λιμενεργατικές θέσεις στις γυναίκες

0γυναίκα λιμενεργάτης Η ψηφιακή τεχνολογία ανοίγει λιμενεργατικές θέσεις στις γυναίκες. Ουδείς «κομίζει γλαύκα εις αθήνας» καθώς στοιχεία μελετών έχουν αποτυπώσει την είσοδο των γυναικών σε θέσεις εργασίας στα λιμάνια, άλλοτε «άβατα» για το γυναικείο φύλο αλλά και τις τάσεις που επικρατούν.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter