Τρι10222019

Last updateΤρι, 22 Οκτ 2019 9pm

Μετά την Κιβωτό ο Νώε απέκτησε και… τραίνο

0noahs trainΞεχάστε την Κιβωτό. Ο Νώε απέκτησε... τραίνο. Και μάλιστα τραίνο που μεταφέρει τι άλλο παρά εμπορευματοκιβώτια.

«Τσουνάμι» data μεγάλης αξίας

0dddΚάτι περισσότερα από 120 εκατομμύρια data «γεννά» σε καθημερινή βάση η ναυτιλία στο επίπεδο που βρίσκεται σήμερα όσον αφορά στην ψηφιοποίηση της τα οποία διαχέονται στην εφοδιαστική.

Σιδηροδρομικός «οργασμός» στη Β. Ευρώπη

0000000000 TRAINOSE 1Μετά το Αμβούργο, το Άμστερνταμ, το Ρότερνταμ και η Αμβέρσα επενδύει στη βελτίωση των ήδη καλών σιδηροδρομικών καλύψεων του λιμένα της.

Θα προτιμήσει τα …«έξυπνα» λιμάνια

0APM Terminals Σταδιακή αναδιαμόρφωση των εμπορευματικών ροών διαβλέπουν αναλυτές της εφοδιαστικής με επίκεντρο τα «έξυπνα» λιμάνια.

Β. Κορκίδης: «Χειρουργικού χαρακτήρα» η απόφαση της ΕΣΑΛ- Δυσαρέσκεια των επενδυτών

car terminal 655Με «χειρουργικού χαρακτήρα» χειρισμούς πάρθηκε η χθεσινή απόφαση της ΕΣΑΛ σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Ε.Β.Ε.Π., κ. Β. Κορκίδη, η οποία, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του , αφενός «ξεκλειδώνει» την υλοποίηση του master plan του ΟΛΠ και αφετέρου «κλειδώνει» τις υποδομές και το εύρος δραστηριότητας του ναυπηγοεπισκευαστικού τομέα.

Ενδιαφέρουσες συζητήσεις για την εφοδιαστική… και η ψηφιοποίηση

0smart ships navigationΆκρως ενδιαφέροντα στοιχεία για το επιχειρησιακό κυρίως σκηνικό που έχει στηθεί περί την εφοδιαστική «κατέπλευσαν» από τις συζητήσεις που έγιναν στην διάσκεψη TPM Asia στο Σεντζέν.

«Σκοτώνουν» τα terminal όταν… «γεράσουν»;

01ΡοτερνταμΣτις κινήσεις της MAERSK έχουν επικεντρώσει το ενδιαφέρον τους αναλυτές του τομέα της λιμενικής βιομηχανίας με σκοπό να διακριβώσουν τις προθέσεις της για το container terminal Maasvlakte I που ελέγχει στο λιμάνι του Ρότερνταμ.

Μήπως να την ξαναδούμε;

0πλοηγικήΧάρη στην άμεση αντίδραση του ΥΝΝΠ και της Πλοηγικής Υπηρεσίας αποσοβήθηκαν τα χειρότερα και δεν έμεινε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης χωρίς πλοηγούς μέχρι να «ξετυλιχθεί το κουβάρι» της υπόθεσης που ήρθε στο φώς της δημοσιότητας χθες με τους εκεί πλοηγούς. Ωστόσο η εν λόγω ιστορία επανέφερε στις μνήμες χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη παλιότερες συζητήσεις αλλά και προτάσεις που είχαν γίνει και φτάσει μέχρι και τα γραφεία των συναρμόδιων υπουργών για την εκ βάθρων αναδιοργάνωση των υπηρεσιών πλοήγησης. Το νέο περιβάλλον της λιμενικής βιομηχανίας της χώρας ιδιαίτερα μετά την ιδιωτικοποίηση των δύο μεγάλων Οργανισμών και την επικείμενη αξιοποίηση των λοιπών στρατηγικής σημασίας λιμένων μάλλον καθιστούν πρόδηλη την αναγκαιότητα επανεξέτασης του θέματος της πλοηγικής. Δεδομένου ότι έχουν επί του θέματος καταγραφεί στο πρόσφατο παρελθόν πολλές ιδέες, μέχρι ενδεχομένως και της υπαγωγής τους στους παρόχους λιμενικών υπηρεσιών στα μεγάλα λιμάνια, η αλλαγή στο καθεστώς που έχει εμφανίσει διάφορα προβλήματα και ταλανίσει τις εμπορικές δραστηριότητες των λιμένων αλλά και την κρουαζιέρα, καθιστά απαιτητή την έναρξη ενός νέου διαλόγου με σύντομο ορίζοντα. Όταν μάλιστα οι συζητήσεις και ο προβληματισμός ανάμεσα στον κόσμο των ναυτικών πρακτορείων καταγράφονται έντονα με αφορμή και την υπόθεση της Θεσσαλονίκης.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σε έλλειψη τα «κουτιά ψυγεία»

0HLAG ReeferΜε σοβαρές ελλείψεις στον αριθμό των ψυγείων εμπορευματοκιβωτίων θα «ανατείλει» ο πρώτος μήνας του 2020 καθώς πολλές παλιές μονάδες συμβατικών πλοίων ψυγείων εκτιμάται ότι θα αποσυρθούν λόγω και της ενεργοποίησης της οδηγίας του ΙΜΟ για τα αποθειωμένα καύσιμα.

«Έξυπνα» λιμάνια - e-εμπόριο: Μια σχέση αγάπης και μίσους…

0rotterdamΤείνει να εξελιχθεί σε πεδίο με τις μεγαλύτερες επενδύσεις που θα γίνουν από καταβολής λιμενικών λειτουργιών η ψηφιοποίηση.

Κινήσεις στρατηγικής σημασίας στη Γερμανική ενδοχώρα

0trianoseΝτούισμπουργκ ,Ντόρτμουντ, Λούντβιχσχαφεν. Για τους επαΐοντες των συνδυασμένων μεταφορών οι τρείς σιδηροδρομικοί κόμβοι, με τον ένα εξ αυτών να είναι και το μεγαλύτερο ποτάμιο λιμάνι στον κόσμο, αποτελούν το κλειδί για τη διαμόρφωση των εμπορευματικών ροών σε ανατολική και δυτική Ευρώπη.

Αναζητούνται κεφάλαια 48 δισ για τα ευρωπαϊκά λιμάνια

0valencia portΚεφάλαια της τάξης των 48 δις έχει αποτιμηθεί ότι θα απαιτηθούν από τα ευρωπαϊκά λιμάνια ώστε αυτά να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις των νέων δεδομένων του διεθνούς εμπορίου αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Αλλαγές στις μεταφορές ελέω Brexit;

0Dover1Αλλαγές στις μεταφορές εκτιμούν ότι θα επιφέρει το Brexit για ένα σημαντικό όγκο φορτίων που σήμερα διακινούνται με φορτηγά οχήματα και μεταφέρονται από επιβατηγά-οχηματαγωγά μεταξύ λιμένων της Β. Ευρώπης και της Βρετανίας.

«Ξημερώνει» θέσεις εργασίας…

cosco arxeioΤο πολυσυζητημένο και διελθέν από «σαράντα κύματα» των προηγούμενων συνεδριάσεων της ΕΣΑΛ master plan της ΟΛΠ-COSCO που θα κατατεθεί επίσημα τις επόμενες ώρες ανοίγει ένα σημαντικό αριθμό θέσεων εργασίας.

«Τορπίλη» η λιμενική πολιτική για ακτοπλοΐα- κρουαζιέρα

0MEIN SCHIFFΟυδείς κομίζει γλαύκα ες Πειραιά καθώς τα γεγονότα της Σαμοθράκης απέδειξαν για μία ακόμη φορά ότι η από δεκαετιών «ρηχή αντιμετώπιση» της λιμενικής πολιτικής αποτελεί αιτία προβλημάτων.

Ήρθαν νωρίτερα τα… χριστουγεννιάτικα

01075885 εμπορευματοκιβωτίαΔεν θα υπάρξει καταγραφή κορύφωσης της κίνησης στα εμπορευματοκιβώτια μεταξύ Κίνας- ΗΠΑ φέτος εκτιμούν αναλυτές του τομέα που παραμένουν εστιασμένοι στα απόνερα που δημιουργεί ο εμπορικός πόλεμος Κίνας- ΗΠΑ.

Πρώτο στη Μεσόγειο αλλά με… τραίνο πρώτο και στην Ευρώπη

eborevmatokivotia maerskΕίναι ήδη... πρώτο στη κατάταξη της Μεσογείου αλλά με... τραίνο, συνδυαστικά, θα καταστεί σύμφωνα με εκτιμήσεις πρώτο και στην ευρωπαϊκή κατάταξη των λιμένων ο Πειραιάς που σήμερα «απειλεί» την τρίτη θέση που «κατέχει» το λιμάνι του Αμβούργου.

«Σήμανε η ώρα» του master plan

00007ΠΑΓΌΔΑΜετά τη θετική τροπή, ελέω ΚΑΣ, που έλαβε η επένδυση στο «ελληνικό» τα βλέμματα των διεθνών επενδυτών και όχι μόνο στρέφονται στους χειρισμούς που εικάζεται ότι θα ξεκινήσουν τις επόμενες ώρες για το master plan του ΟΛΠ-COSCO.

Χάος μηνών αλλά πόσων;

0Dover Για χαοτική κατάσταση μηνών, χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται το χρονικό εύρος, γίνεται λόγος για την no deal' Brexit εποχή στα Βρετανικά λιμάνια.

Εντάξει τα 23άρια αλλά προσεχώς τα… μεγαλύτερα;

0Photo 2Η πρόσφατη διέλευση του 23,756 TEU’s MSC Gulsun από τη διώρυγα του Suez το οποίο και κατέπλευσε σήμερα στο Ισπανικό λιμάνι του Algeciras προερχόμενο από την Κίνα μπορεί να «δικαίωσε» την «διεύρυνση» της διώρυγας αλλά άνοιξε νέο κύκλο συζητήσεων για τα μεγέθη των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

«Ψάχνουν» μοντέλο να αποφύγουν το… χάος

0Dover1Πυρετώδεις είναι πλέον οι διαδικασίες στη Βρετανία για την αναζήτηση του μοντέλου που θα αποτρέψει χαοτικές καταστάσεις στα λιμάνια την 1η Νοεμβρίου οπότε ουσιαστικά θα έχει εισέλθει η χώρα στην μετά Brexit εποχή.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter